• Σχόλιο του χρήστη 'ΣΚ' | 13 Μαρτίου 2019, 22:55

    Οι προβλέψεις στο Άρθρο 51 για την σύσταση της ΕΣΑΑ υπολείπονται κατά πολύ των αντίστοιχων προβλέψεων που περιλαμβάνονται στο Ν.4427/2016 για τη Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας (ΑΠΑ), η οποία έχει αντίστοιχες αρμοδιότητες με την ΕΣΑΑ στον τομέα της αξιοπλοΐας της πολιτικής αεροπορίας. Προτείνεται η απόσυρση του Άρθρου 51 από το εν λόγω σχέδιο νόμου και η επανεισαγωγή του ως πλήρη νομοθετική πρωτοβουλία, αφού προηγουμένως συμπληρωθεί κατάλληλα με σειρά των λοιπών απαιτούμενων άρθρων, τα οποία να: α. Περιγράφουν την βασική δομή – διάρθρωση της ΕΣΑΑ, β. Περιγράφουν τα βασικά προσόντα και τα κριτήρια επιλογής του Δντή και του προσωπικού της ΕΣΑΑ, γ. Παρέχουν στην ΕΣΑΑ ικανό επίπεδο λειτουργικής ανεξαρτησίας για την απρόσκοπτη εξάσκηση των καθηκόντων της, με βάση την ίδια φιλοσοφία και τις αντίστοιχες προβλέψεις που υιοθετήθηκε από το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων για την Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας με το Ν.4427/2016. Τέλος επισημαίνεται ότι στο τελευταίο εδάφιο της αιτιολογικής έκθεσης αναφέρεται ότι «Η συμμόρφωση θα εξετάζεται σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος νόμου και του κανονιστικού πλαισίου που εκδίδεται από την Αρχή.», χωρίς ωστόσο στο Άρθρο 51 του σχεδίου νόμου να περιλαμβάνεται ουδεμία διάταξη περί απαίτησης συμμόρφωσης. Συνεπώς απαιτείται κατάλληλη διόρθωση της αιτιολογικής έκθεσης προς αποφυγή παρερμηνειών.