• Σχόλιο του χρήστη 'ΜΠΙΛΙΟΣ ΠΕΤΡΟΣ' | 18 Μαρτίου 2019, 11:30

    Συμφωνώντας με τα προηγούμενα σχόλια (Κιοκές, Νανάκης, Μπαρμπαρόσου) θα ήθελα όσον αφορά στη δυνατότητα εξέλιξης των μελών ΕΕΔΙΠ-ΑΣΕΙ να επισημάνω τα κάτωθι : 1. Σύμφωνα με τα άρθρα 9 και 11 και τις παραγράφους 7 έως 15 του άρθρου 31 του ν. 3187/2003, δινόταν η δυνατότητα εξέλιξης στα μέλη του διδακτικού προσωπικού των ΑΣΕΙ, χωρίς το χρονικό όριο της πενταετίας που όρισε μεταγενέστερα το άρθρο 13 στο ν.3413/2005 για τα μέλη ΕΕΔΙΠ «…σύμφωνα με τις διατάξεις των παραγράφων 7 έως 15 του άρθρου 31 του ν. 3187/2003, μπορούν, εφόσον αποκτήσουν διδακτορικό τίτλο σπουδών εντός πενταετίας από τη δημοσίευση του νόμου αυτού, να ζητήσουν την εκλογή τους σε θέση μέλους Δ.Ε.Π. σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 9 και 11 του ν. 3187/2003». 2. Τούτων δοθέντων, δημιουργήθηκαν ΕΕΔΙΠ δυο ταχυτήτων με αποτέλεσμα ορισμένοι να τύχουν των ευεργετικών διατάξεων των άρθρων 9 και 11 του ν. 3187/Α.Σ.Ε.Ι. (εξελίχθηκαν), ενώ άλλα μέλη που ήταν ήδη σε διαδικασία εκπόνησης διδακτορικού (χωρίς εκπαιδευτική άδεια) υπήχθησαν απρόοπτα στις πρόνοιες του άρθρου 13 του ν. 3413/2015 και στερήθηκαν τη δυνατότητα εξέλιξης που τους παρείχε ο ν. 3187/2003. 3. Συνοψίζοντας εκτιμάται ότι η θεραπεία της διακριτικής μεταχείρισης των μελών ΕΕΔΙΠ καθώς και η δυνατότητα εξέλιξης (χωρίς την τροχοπέδη της πενταετίας), όπως όριζαν τα άρθρα 9 και 11 και οι παράγραφοι 7 έως 15 του άρθρου 31 του ν. 3187/2003 θα: α) ενισχύσει περαιτέρω την ακαδημαϊκότητα των ΑΣΕΙ, β) προσδώσει το αναγκαίο κίνητρο αυτοβελτίωσης των υπηρετούντων ΕΕΔΙΠ, γ) αναβαθμίσει συνολικά την εκπαιδευτική διαδικασία και έρευνα λειτουργώντας ως πολλαπλασιαστής ισχύος των Ενόπλων Δυνάμεων. Μετά τιμής