• Σχόλιο του χρήστη 'Κώστας' | 27 Δεκεμβρίου 2022, 17:57

    Κύριε Πρωθυπουργέ και συναρμόδιοι κ.κ. Υπουργοί Εθνικής Άμυνας και Οικονομικών, όσο αφορά το φλέγων ζήτημα του προς διαβούλευση Σχεδίου Νόμου, σε συνδυασμό και με το βασικό άρθρο του Προϋπολογισμού, που άπτεται της «υποτιθέμενης αύξησης» των μισθών πλην των υπολοίπων και των Ελλήνων στρατιωτικών, επιτρέψτε μου να σας γνωρίσω τα κάτωθι: Κατόπιν της ανάλυσης των σχετικών ρυθμίσεων , που επέρχονται με το άρθρο 47, καθίσταται εννόμως εκ του νομοθέτη η αιτιολόγηση που επέρχεται στην παράγραφο 4 και 6, του Ν. 1848/89 (ΦΕΚ τ. Α’ 112) και ως εκ τούτου, εξάγεται το προφανές εκ του πρακτέου της τελέσεως της περί ου ο λόγος ενεργείας, ότι δια της εν λόγω διατάξεως «αίρεται η αντίφαση η οποία προέκυψε με τον Ν.4609/19 (Φ΅Κ τ. Α’ 67)». Σύμφωνα με το ισχύον θεσμικό πλαίσιο, ορίζεται καταληκτικός βαθμός για τους μονιμοποιηθέντες Αξκούς ΕΜΘ, αυτός του Υπλγού και αντιστοίχων, ως ε.ε. πλην όμως δεν υφίσταται παράλληλη τροποποίηση του αντιστοίχου βαθμού ε.α. και ως εμφαίνεται νομοτελειακά και δικονομικά, να υφίσταται μη έννομη ανακολουθία, καθόσον, ο νομοθέτης προέβλεψε ο βαθμός ε.ε. να συμπίπτει με αυτόν ε.α. Ως εκ τούτου με την περί ου ο λόγος αξιολογούμενη και επερχόμενη ρύθμιση, προβλέπεται πλέον, ως καταληκτικός βαθμός ε.ε. αυτός του Υπλγού και αντιστοίχων και ε.α. αυτός του Λγου και αντιστοίχων. Σύμφωνα δε με τα ισχύοντα εκ του νομοθέτη καθώς και των βασικών άρθρων του Συντάγματος της Ελλάδος, ανακύπτει νομοτελειακά και δικονομικά, ότι το υπό διαβούλευση άρθρο 47, του υπόψη Σχεδίου Νόμου, έγκειται καθαρά και μόνο σε νομοτεχνική βελτίωση του Ν.4609/19 και ουχί σε νέα νομοθετική επερχόμενη ρύθμιση επί των πεπραγμένων. Καταφανώς της πάσης, εξάγεται το νομοτελειακό αποτέλεσμα, δια του οποίου κρίνεται εννόμως επιτακτική και η αναδρομική ισχύ της παρούσης ρύθμισης, για όσους τυγχάνουν υπηρετούντες ως ΕΟΘ πόσο μάλλον δε, για όσους έχουν ήδη αποστρατευθεί «ως ευδοκίμως τερματίσαντες την σταδιοδρομία τους», έτσι ώστε, να μην τύχουν της εξαιρέσεως των ευεργετικών διατάξεων του παρόντος Νόμου, καθόσον, η κωλυσιεργία της μη εγκαίρου νομοθετήσεως, άπτεται σε απόλυτη ευθύνη της Πολιτείας προς τον Πολίτη και ουχί του Πολίτη προς το Κράτος. Κατά συνέπεια των ανωτέρω μνημονευομένων, προτείνεται όπως η πλήρης εφαρμογή του συνόλου του άρθρου 47, του προς διαβούλευση Σχεδίου Νόμου, να τύχει της μεταβατικής σχετικής ρύθμισης και να καθορίζεται εκ του νομοθέτη το εξής «Η παράγραφος 4, του άρθρου 13, του Ν. 1848/89, τυγχάνει εφαρμογής και για την προαγωγή των μονιμοποιηθέντων Αξκων ΕΜΘ που τέθηκαν ΕΟΘ και υπηρετούν μέχρι την έναρξη ισχύος του παρόντος ή έχει ήδη τελεσθεί η αποστρατεία τους, συμπεριλαμβανομένων των καταταγέντων από το έτος 1985 έως και το έτος 1987, με αναδρομική την τελούμενη προαγωγή τους στους βαθμούς του Ανθλγού και Υπλγού και αντιστοίχων, με έναρξη των τελέσεων τους, ως σχετικώς καθορίζεται εκ του νομοθέτη, από τη ημερομηνία συμπλήρωσης 30 ετών πραγματικής υπηρεσίας στην υπηρεσία, εκ των οποίων 5 έτη στον βαθμό του Ανθστή, κατά παρέκκλιση των καθορισθέντων της περίπτωσης α, της παραγράφου 3, του άρθρου 1, του Ν. 4494/2017(ΦΕΚ. τ. Α’ 165 και της περίπτωσης α, του άρθρου 39 Α, του Ν.Δ. 445/1974 (ΦΕΚ τ. Α’ 160)». Ως εκ τούτου, εξάγεται εκ του νομοτελειακού αποτελέσματος των πεπραγμένων των διοικητικών και πολιτικών οργάνων του ΥΠΕΘΑ, ότι το σύνολο των κριθέντων μονιμοποιηθέντων Αξκων ΕΜΘ, σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν.4609/19, ο οποίος ως σας παρατέθηκε δεν έτυχε της ερμηνείας του τελολογικά, αυτοί οφείλουν και πρέπει να λάβουν τον ε.ε. βαθμό του Υπλγού και αντιστοίχων και τον ε.α. βαθμό του Λγου και αντιστοίχων. Επομένως, εξάγεται δικονομικά και σύμφωνα με τις ισχύουσες νομοτελειακές διατάξεις, η διενέργεια της επανάκρισής τους, κατόπιν εσφαλμένης και διαπιστωμένης αντίφασης και να τύχουν του καταληκτικού βαθμού Υπλγού ε.ε. και ε.α. αυτόν του Λγού, μετά ανακλήσεως των εσφαλμένων τελούμενων διοικητικών πράξεων (ΕΔΥΕΘΑ και ΠΔ προαγωγής και αποστρατείας – διαγραφής τους). Ομοίως δε και λαμβανομένου ως απτά εχέγγυα, τα όσα σχετικώς επισημάνθηκαν και στα πρακτικά της επιστημονική επιτροπής της Βουλής των Ελλήνων, ο υπόψη Νόμος, επιβάλλεται να τύχει της αναδρομικής ισχύς του, καθόσον, εμφαίνεται εννόμως και συνταγματικά, ότι βασικό προαπαιτούμενο μέσο πραγμάτωσης του περιεχομένου της αρχής της ισότητας επί του πρακτέου, γεγονός το οποίο, δύναται να συμβαίνει κυρίως όταν επιφέρει συμπλήρωση ή τροποποίηση προηγούμενης νομοθετικής ή κανονιστικής ρύθμισης και εντάσσει σε αυτή ή αντιθέτως εξαιρεί από αυτή, περιπτώσεις οι οποίες βάσει της αρχής της ισότητας, κρίνεται ότι, είτε εξαιρέθηκαν από την εφαρμογή, είτε εντάχθηκαν στο πλαίσιο της, κατά τρόπο αντισυνταγματικό. Δεδομένης της καταστάσεως, όπου η επιλογή του χρόνου εναπόκειται καταρχάς στον νομοθέτη και η ρύθμιση πρέπει να είναι γενική και αντικειμενική, προτείνεται η εφαρμογή του άρθρου 47, του προς διαβούλευση Σχεδίου Νόμου, να έχει με μεταβατική ρύθμιση, αναδρομική εφαρμογή από τη δημοσίευση του Ν.4609/19, όπου ψηφίσθηκε άλλωστε και η αντιφατική διάταξη που οφείλει να αρθεί, ψς σχετικώς διαλαμβάνεται μέσω των οικείων διατάξεων της υφιστάμενης δικονομίας και των ισχυόντων διατάξεων τωβ κατά συνάφεια μετά του θέματος, αντιστοίχων νομολογιών και ισχυόντων άρθρων του Συντάγματος των Ελλήνων καθώς και αυτών του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας, που άπτονται της δίκαιης απονομής της ισονομίας και ισοπολιτείας, τόσο στο πλαίσιο των βαθμολογικών, όσο και σε εκείνο των μισθολογικών απολαβών, που όφειλε να προβεί η Πολιτεία, μετά καθυστέρησης 3 ½ και πλέον ετών, στην εν λόγω κατηγορία μονιμοποιηθέντων Αξκων ΕΜΘ. Παρεμπιπτόντως, η εν λόγω μεταβατική διάταξη, οφείλει και πρέπει, ρητώς να ορίζει ότι «οι διοικητικές πράξεις με τις οποίες μονιμοποιηθέντες Αξκοί ΕΜΘ, κρίθηκαν στον βαθμό του Ανθλγού, Υπλγού και αντιστοίχων, κατ’ εφαρμογή του άρθρου 4, του Ν.4609/19 κατά τις τακτικές ή έκτακτες κρίσεις από το έτος 2019 έως και της δημοσιεύσεως του παρόντος, ανακαλούνται από την ημερομηνία έκδοσής τους και οι ως άνω Άξκοι, επανακρίνονται σε έκτακτες κρίσεις, σύμφωνα με τις ρυθμίσεις του άρθρου 47, του παρόντος και τελείται η προαγωγή των, στους βαθμούς του Ανθλγού, Υπλγού και αντιστοίχων, με αναδρομική ημερομηνία τελέσεώς των, αυτή της ακριβούς συμπλήρωσης των 30 ετών πραγματικής υπηρεσίας, εκ των οποίων 5 στον βαθμό του Ανθστή. Οποιαδήποτε σχετική διαπιστωτική πράξη, η οποία έχει εκδοθεί μέχρι και της έναρξη ισχύος του παρόντος, παύει αυτοδίκαια να ισχύει.». Σχετικά με τον ε.α. χορηγηθέντα βαθμό του Λγού και αντιστοίχων, για τους μονιμοποιηθέντες Αξκούς ΕΜΘ, επιτρέψτε μου επίσης να σας παραθέσω, την κατά νόμο σχετική ανάλυση καθώς και της πλήρη εννοιολογική ανάλυση της λέξεως «Εθελοντής» δια της οποίας καταφανώς, κατατάσσονται στην ίδια κατηγορία, ήτοι, αυτή του Εθελοντή, η οποία δε, τυγχάνει των κάτωθι υποδιαιρέσεων: Οι διεπόμενοι από τις διατάξεις του Ν.445/74 (αρχική κατάταξη ως πρότακτοι και μετέπειτα ως Εθελοντές). Οι εντασσόμενοι στο Μουσικό Σώμα (αρχική κατάταξη ως εθελοντές στρατιώτες). Οι διεπόμενοι / νες από τις διατάξεις του Ν. 705/77 (αρχική κατάταξη ως πρότακτοι και μετέπειτα ως Εθελοντές). Οι διεπόμενοι / νες από τις διατάξεις του Ν. 1513/85. Ομοίως δε και οι διεπόμενοι / νες του Ν. 1848/89 (μετεξέλιξη των καταταγέντων ΟΠΥ – ΕΠΥ Υπξκων και ένταξή τους στον θεσμό των ΕΜΘ), όπου σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις του ΠΔ και ΣΚ 20-1, καθίσταται πάντοτε με την ιδιότητα του Εθελοντή, έως και της μονιμοποιήσεώς τους δια νόμου το 2011. Ως εκ τούτου και λαμβανομένου σοβαρά υπόψη τις διατάξεις που διέπουν τις Εθελόντριες του Ν.705/77, εν πλήρη αντιστοίχιση με τα ισχύοντα της πρώτης δημοσίευσης του Ν.1848/89 και συγκεκριμένα της παραγράφου 5, του άρθρου 13 αυτού, ως σχετικώς προέβλεψε ο νομοθέτης, εδόθη χρονικό διάστημα σε όσες είχαν καταταγεί από το έτος 1979 έως και το έτος 1984, κα υποβάλλουν δήλωση παραμονής τους ως ΕΜΘ, με καταληκτική ημερομηνία, εάν ορθώς ενθυμούμαι καλώς, την 08/07/1989. Κατόπιν τούτου, εκ του καταφανούς της πάσης και εντός των κείμενων διατάξεων της εννόμου διαδικασίας, εφόσον, δεν προέβησαν στην ανωτέρω ενέργεια, για την παραμονή τους στις Ε.Δ. ως ΕΜΘ, με ποίο σκεπτικό, δεν αποδόθηκαν τα δέοντα, ως ο νομοθέτης προέβλεψε και τα οποία άπτονταν πλήρως της απολύσεώς τους από τις Ε.Δ.; Σε αντίθετη δε περίπτωση, εάν και εφόσον, εκληφθεί υπόψη η παραμονή τους ως ΕΜΘ ή ακόμη ειδικότερα, κατ’ εφαρμογή των διατάξεων που μετέπειτα κυρώθηκαν από την Βουλή των Ελλήνων για την υπόψη κατηγορία Αξκων, πως κατοχυρώνεται το έννομο της διασφάλισης και το οποίο άπτεται της προαγωγής των, στους βαθμούς του Τχη και Ανχη ε.ε. και αντιστοίχων, και κατά την αποστρατεία τους να λαμβάνουν επί της ουσίας μεγαλύτερο ποσό σύνταξης, μερισμάτων, εφάπαξ και ποσού ΒΟΕΑ για τα τέκνα τους, σε αντιδιαστολή με τους μονιμοποιηθέντες Αξκούς ΕΜΘ και δει με τα αυτά έτη πραγματικής υπηρεσίας; Δια ταύτα, φρονώ και παρακαλώ ως με διαψεύσετε προς τούτο, ότι αν μη τι άλλο, έστω και μετά παρέλευσης τόσων ετών, με ευθύνη των εκάστοτε κυβερνώντων, οφείλεται και πρέπει να προβείτε, στην άμεση αποκατάσταση της υφιστάμενης αδικίας των προερχομένων μονιμοποιηθέντων Αξκων ΕΜΘ του Ν. 1848/89 και τουλάχιστον, να επέλθει η πλήρης αποκατάσταση, τόσο του μισθολογικού, πόσο μάλλον δε και του μισθολογικού, έτσι ώστε, να εκλείψει μετά παρέλευσης 35 και πλέον ετών της υπόστασης του υπόψη θεσμού, η κατά παρέκκλιση εσφαλμένη και μη έννομη διάκριση και αντιμετώπισή τους, μη εξαιρουμένης και της διπλής εισφοράς και κράτησης που διενεργείται μετά νόμου από τα Μ.Τ. για το χρονικό διάστημα της αρχικής 4ετίας από κατατάξεώς τους, καθόσον, αποτελεί δυστυχές φαινόμενο των καιρών, όπου για κάθε έννομο δικαίωμα του, κάθε στρατιωτικός, πόσο μάλλον του εν λόγω θεσμού, να αναγκάζεται να προσφεύγει μονίμως στην Ελληνική Δικαιοσύνη, αξιώνοντας την έννομη διεκδίκηση των αυτονόητων (απόλυτος συσχετισμός βαθμολογικού και μισθολογικού για την ε.ε. κατάστασή του, πόσο μάλλον δε, ε.α. – καταβολή του υπολειπόμενου δικαιούμενου ποσού αναλογικά με τον φέροντα μισθολογικό βαθμό για το ΒΟΕΑ των τέκνων του – πλήρη καταβολή των δικαιούμενων μεριδίων από το ΜΤΣ καθώς και του αντιστοίχου ποσού Εφάπαξ – κ.λ.π.), γεγονός το οποίο, διασφαλίζετε πλήρως από την πλευρά της Ελληνικής Πολιτείας, με τη μη νομοθέτηση και την τροποποίηση των εσφαλμένων νομοθετημάτων, μετά παρέλευσης 3 ½ και πλέον έτη. Σημειωτέον δε, ότι την 22α Δεκεμβρίου 2022, δημοσιεύθηκε η συνέντευξη του κ. Υπουργού Εθνικής Άμυνας, στη δημοσιογράφο κ. Όλγα Τρέμη, στο πλαίσιο της οποίας, ο ίδιος τοποθετήθηκε σε διάφορα ζητήματα που αφορούν το στρατιωτικό προσωπικό και συγκεκριμένα και επί του υπόψη ζητήματος της κατηγορίας των μονιμοποιηθέντων Αξκων ΕΜΘ. Δυστυχώς όμως, διαπιστώθηκε ότι τούτα, αν μη τι άλλο, σαφώς και δεν ευσταθούν επί του πρακτέου της εννόμου διαδικασίας, σε συνδυασμό με τα συνταγματικώς και πρέποντος οφειλόμενα να πράξει η Πολιτεία, έναντι των πολιτών και πόσο μάλλον δε, σε χρόνο όπου να διασφαλίζετε το έννομο δικαίωμα της αναδρομικότητας. Τι εννοώ; Το εντυπωσιακό γεγονός, όπου για μια ακόμη φορά έτυχε της αναφοράς του, στην περί ου ο λόγος κατηγορία μονιμοποιηθέντων Αξκών, ως «Εθελοντές Μακράς «Διαρκείας», πράξη η οποία, αν μη τι άλλο, προφανώς αιτιάζεται στην εσφαλμένη πιθανόν πληροφόρηση του, από τους αρμόδιους επιτελείς του, καθόσον, μια τέτοια επανάληψη, δύναται να εκληφθεί το λιγότερο ως σκόπιμη, διότι, δεν μπορεί να εξηγηθεί διαφορετικά, από έναν νοήμων άνθρωπο, ο οποίος παρακολουθεί τα λεχθέντα της καθ’ ύλη αρμόδιας πολιτικής αρχής του Υπουργείου στο οποίο ανήκει. Για τους μονιμοποιηθέντες Αξκούς Εθελοντές Μακράς Θητείας λοιπόν, αναφέρατε, ότι επιλύεται το ζήτημα του μισθολογικού κλιμακίου, μια εκκρεμότητα που τονίσατε ο ίδιος, ότι παραλάβατε από την προηγούμενη Κυβέρνηση. Δυστυχώς όμως και επί τούτου, όσο και αν κατ’ επανάληψη προβήκαμε στην εκτενή και εμπεριστατωμένη μελέτη του υπό διαβούλευση σχεδίου νόμου του ΥΠΕΘΑ, η ρύθμιση για το μισθολογικό κλιμάκιο απουσιάζει, γεγονός το οποίο, επιτρέψτε μου να σας γνωρίσω, ότι δυστυχώς έρχεται σε πλήρη αντιδιαστολή με τα αναφερόμενα της περί ου ο λόγος συνεντεύξεως, εκ του καταφανούς του εξαχθέντος αποτελέσματος. Το σημαντικότερο της πάσης δε, τόσο μελετώντας το υπόψη Σχέδιο Νόμου, όσο και ακούγοντας με προσοχή και ευλάβεια, όσα σχετικώς αναφέρατε, ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον προκαλεί το γεγονός, ότι πλέον, οι μονιμοποιηθέντες Αξκοι ΕΜΘ, θα προάγονται ε.ε. στον βαθμό του Υπλγού και αντιστοίχων και θα λαμβάνουν ε.α. τον βαθμό του Λγού και αντιστοίχων, χωρίς όμως, για μια ακόμη φορά, να επιλύεται έννομα και συνταγματικά, ως οφείλονταν να διενεργηθεί από την Ελληνική Πολιτεία, η μισθολογική τους κατάσταση, εντάσσοντάς τους στο Β’ Μισθολογικό Κλιμάκιο, ως και οι λοιποί Αξκοί προερχόμενοι από όλες τις κατηγορίες των Εθελοντών και παρόλα ταύτα, εξακολουθούν και αποζημιώνονται ως Ανθυπασπιστές, εντασσόμενοι στο Γ’ Κλιμάκιο. Επίσης, πουθενά δεν θεσμοθετείται νομοτελειακά, η αναδρομικότητα τη ισχύος της εν λόγω διατάξεως, τόσο για τους τιθέμενους σε κατάσταση ΕΟΘ, καθώς και για όσους ήδη έχουν τύχει της αποστρατείας τους «ως ευδικίμως τερματίσαντες την σταδιοδρομία τους», είτε με 35ετία, είτε καταλαμβανόμενοι από το όριο ηλικίας στον κατεχόμενο βαθμό. Γεγονός το οποίο, αν μη τι άλλο, επικροτεί στο έπακρο με τον χείριστο τρόπο, την πλήρη απαξίωση του προσωπικού αυτής της κατηγορίας μονιμοποιηθέντων Αξκων. Ομοίως δε, κατόπιν του εγγράφου, με Φ.841/128529/Σ.20810/29 Νοε 22/ΥΠΕΘΑ/ΓΔΟΣΥ/ΔΟΙ, το οποίο, τυγχάνει ευρείας διάδοσης σε διάφορες ιστοσελίδες και εκ του καταφανούς, αν μη τι άλλο, ως διαφαίνεται της πάσης, άπτεται εμμέσως πλην σαφώς, πλήρως και διεξοδικά με την τροποποίηση των διατάξεων του Ν.4472/2017 (ΦΕΚ τ. Α’ 74), που διέπουν τη διευθέτηση των μισθολογικών κλιμακίων των μονιμοποιηθέντων Εθελοντών Αξιωματικών, συμπεριλαμβανομένων και του θεσμού των ΕΜΘ, άπαντες δύναται να κατανοήσουν, εάν έστω και στο κατ’ ελάχιστο ισχύουν όσα αναγράφονται σε αυτό καθώς και στα συνημμένα του, ότι το λιγότερο, αποτελεί προσβολή της αξιοπρέπειας, της ηθικής και της νοημοσύνης μας, επί σειράς 3 ½ και πλέον ετών, καθόσον: Η παρούσα Ελληνική Κυβέρνηση και τα συναρμόδια Υπουργεία Εθνικής Άμυνας και Οικονομικών, εξακολουθούν, να εφαρμόζουν αντισυνταγματική και μη έννομη οικονομική και μισθολογική αποκατάσταση των μονιμοποιηθέντων Αξκων του θεσμού των ΕΜΘ, ως εσφαλμένα δε έπραξε και η προηγούμενη Κυβέρνηση, με τον πρώην Υπουργό κ. Πάνο Καμένο, εντάσσοντας τους, στο Γ’ Μισθολογικό Κλιμάκιο, παρότι, είχε επέλθει η μονιμοποίησή τους, με διαταγή του ΥΠΕΘΑ και της σχετικής νομοθεσίας, από το έτος 2011, διαχωρίζοντάς τους κατά πλήρη αντισυνταγματικό τρόπο και άνευ εννόμου αιτιάσεως, από τους υπόλοιπους μονιμοποιηθέντες Εθελοντές Αξκούς, ήτοι, . Ο βασικός μισθός του κλιμακίου (1) της κατηγορίας Γ, θα γίνει 2.145 €, ενώ σήμερα είναι 2.109 €. Η διαφορά είναι της τάξεως των 36 €. Η καλά κεκαλυμμένη ΚΟΡΟΪΔΙΑ όμως διαπιστώνεται εάν συνεχίσουμε την εκτενή μελέτη του, αλλού: Το 1ο κλιμάκιο, σύμφωνα με τον ισχύον πίνακα, λαμβάνουν στελέχη με 39 έτη υπηρεσίας, δηλαδή επί του πρακτέου ουδείς, καθόσον, στα 35 χρόνια υφίσταται η αυτεπάγγελτη αποστρατεία, τόσο ηλικιακά, όσο και με ευδόκιμο τερματισμό. Συμπερασματικά λοιπόν, εξάγεται εκ του ασφαλούς των αναγραφομένων σε αυτό το έγγραφο, ότι σχεδόν κανείς ποτέ δεν θα δει αυτό το ποσό των 2.145 €, στην μισθοδοσία του. Στο παραπάνω έγγραφο, επίσης δεν αναφέρονται αναλυτικά, όπως θα έπρεπε, στα ενδιάμεσα κλιμάκια των 30,31,32,33,34,35 ετών ,αφού ο χρόνος πρώτης μισθοδοσίας λογίζεται νομοτελειακά από την τέλεση της προαγωγής σε Ανθλγό στα 30 έτη. Σήμερα με το ισχύον μισθολόγιο, από τα 31 έτη. στο βαθμό Ανθυπασπιστή. Μέχρι τα 35 έτη, είναι στο 3ο κλιμάκιο, δηλαδή 2009 €. Από τα 36 έως τα 38 έτη στο 2ο κλιμάκιο, δηλαδή 2039 € και από τα 36 έως τα 40 έτη, στο 1ο κλιμάκιο, δηλαδή 2109 €. Αυτό που προσδιορίζει σαφώς το έγγραφο είναι το τελικό ετήσιο κόστος της όλης παρέμβασης, συμπεριλαμβανομένων των ρυθμίσεων και των συναδέλφων ΟΒΑ, το οποίο τονίζεται ότι δεν θα πρέπει να ξεπερνά τα 8.600.000 €. Δεν νομίζουμε πως τιμά κανέναν, η φράση του εν λόγω κειμένου, επί του υφιστάμενου υπηρεσιακού εγγράφου, ήτοι «Το προκαλούμενο κόστος δεν δύναται να υπερβαίνει ετησίως το ύψος των 8.600.000 ευρώ.». Δηλαδή, αν δύναται να το εκλάβει νοήμων ανθρώπινος νους, μας γνωρίζετε ότι αυτό είναι σε κάθε περίπτωση, όσοι και αν είναι οι δικαιούχοι, πάρτε το και μοιράστε το ανάλογα, αλλά σε κάθε περίπτωση, μέχρι εκεί που φτάνει το ποσό, με ορισμένο πάντοτε και δεδομένο, τα 2145 € στο 1ο κλιμάκιο. Τέτοιες προχειρότητες εάν καταλαβαίνουμε σωστά το νόημα του κειμένου, δεν αρμόζουν σε σοβαρές παρεμβάσεις και τυγχάνουν της καταφανούς και μεγίστου προσβολής της ηθικής και της αξιοπρέπειας, ανθρώπων οι οποίοι επί 35 έτη προσέφεραν στην Υπηρεσία και στην Πατρίδα και ορισμένοι εξ’ αυτών, εξακολουθούν να εργάζονται και να προσφέρουν. Δεν προσδιορίζονται επίσης, τα ποσά της αναδρομικότητας. Αυτό δε και εάν είναι κάπως πονηρό, αφού αφήνει στον αναγνώστη, να κατανοήσει πως ίσως ο χρόνος ψήφισης του Νομοσχεδίου, εντέχνως για μια ακόμη φορά, να σπρώχνετε προς στο 2023, προκειμένου να μην δοθούν αναδρομικά των προηγουμένων ετών. Δηλαδή αυτή είναι η βούληση της Ελληνικής Πολιτείας απέναντι στου μονιμοποιηθέντες Αξκους ΕΜΘ, τους οποίους σημειωτέων, αξίζει να επαναληφθεί πολλάκις ότι έχετε εναποθέσει επί σειράς ετών στο περιθώριο της ανθρώπινης απαξίωσης, παρά το γεγονός όπου αυτοί οι άνθρωποι στελεχώνουν μάχιμες μονάδες, Επιτελεία, κ.λ.π. Καλό θα είναι λοιπόν, αφού επιβεβαιωθεί η γνησιότητα του εγγράφου να ζητηθούν εξηγήσεις αλλά και διευκρινίσεις, σε ένα έγγραφο που «εντέχνως» διέρρευσε, καθότι, οφείλονται αν μη τι άλλο, το λιγότερο σαφείς και εμπεριστατωμένες απαντήσεις εν τω συνόλω του και κατά συνάφεια δε με το προς διαβούλευση Σχεδίου Νόμου του ΥΠΕΘΑ, έτσι ώστε να εκλείψει ο κατά συρροή χρόνιος και διαρκής παραγωνισμός των Αξκών αυτής της κατηγορίας και αν μη τι άλλο, να λαμβάνουν επί του ακεραίου τις έννομες αποδοχές τους, τόσο ε.ε. όσο και εν αποστρατεία. Είναι αδιανόητη η συνεχής και αδιάλειπτη καταλήστευση του εισοδήματός τους Τέλος, Εύχομαι ολόψυχα Καλά Χριστούγεννα και Ευτυχές το Νέο Έτος με υγεία σωματική, ψυχική και πνευματική καθώς και τύχη για όλο τον κόσμο, συν Θεώ. Να είναι ευλογημένο και ο Τριαδικός Θεός, να προσδίδει απλόχερα, τα επουράνια και Θεία αγαθά επί Γής. Η Γέννηση του Θεανθρώπου και Κυρίου ημών Ιησού Χριστού και η Ανατολή του Νέου Έτους. να γεμίσει τις καρδιές όλων μας με θεία φώτιση και γαλήνη ψυχής και καρδίας καθώς και περισσή αγάπη για τον πλησίον. Μετά σεβασμού, εκτιμήσεως και τιμής ε.ε Υπλγός προέλευσης ΕΜΘ