Αρχική ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΜΕ ΤΙΤΛΟ «Ρύθμιση υγειονομικών θεμάτων των Ενόπλων Δυνάμεων και λοιπές διατάξεις»ΜΕΡΟΣ Β’ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤ΄ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ – ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ- ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ (άρθρα 59-61)Σχόλιο του χρήστη Κ. Καραμιχάλης | 18 Μαρτίου 2025, 21:22
Αναφορικά με την παρ. 53 του άρθρου 59 είναι αδιανόητο να δίνεται η ικανότητα στον εκάστοτε ΥΕΘΑ να τροποποιεί κατα το δοκούν τις προϋποθέσεις, τα νοσήματα, οι παθήσεις και οι βλάβες της υγείας, βάσει των οποίων αποφαίνονται οι υγειονομικές επιτροπές και τα συμβούλια των Ενόπλων Δυνάμεων, για την κρίση σωματικής ικανότητας των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων χωρίς να μεσολαβεί το κοινοβούλιο μέσω νομοθετικής διαδικασίας ή ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας μέσω προεδρικού διατάγματος όπου ο έλεγχος νομιμότητας γίνεται από το συμβούλιο της Επικρατείας.Αναλυτικά, το ΠΔ 11/2014 που το καταργεί το άρθρο 59 έχει δύο γνωμοδοτήσεις 82/2013,287/2013 του Συμβουλίου της Επικρατείας για τον έλεχγο της νομιμότητας. Άλλωστε, στην Υπουργική Απόφαση δεν υπάρχει η δυνατότητα δημόσιας διαβούλευσης. Υπάρχει κάποιος λόγος που δεν πρέπει να παρεμβάλλεται το κοινοβούλιο ή ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας.