• Σχόλιο του χρήστη 'Μπιρμπίλης Γεώργιος' | 31 Δεκεμβρίου 2009, 02:57

    Τα τέλη κυκλοφορίας είναι πάγια τέλη (μια φορά ανά έτος), ενώ η αύξηση της τιμής της βενζίνης προφανώς δεν είναι. Ανεβάζει το κόστος πολλών προϊόντων (π.χ. μια προφανής περίπτωση είναι το κόστος μεταφοράς/παράδοσης ενός προϊόντος). Μπορεί βέβαια να υπολογιστεί αναλογιστικά (στατιστικά) πόσο (λίγο) πρέπει ν'αυξηθεί η βενζίνη για να πάρει το κράτος τα ίδια έσοδα με αυτά που εισπράττει από τα τέλη κυκλοφορίας. Προφανώς επειδή τα περισσότερα οχήματα τείνουν να κυκλοφορούν παρά να μένουν παρκαρισμένα όλο το χρόνο, όσο περισσότερα οχήματα προστίθενται στην κυκλοφορία, τόσο μεγαλύτερο θα είναι το έσοδο τελικά από τη βενζίνη/πετρέλαιο ή στη χειρότερη περίπτωση το ίδιο (δηλαδή η μελέτη λογικά θα ισχύει και για το μέλλον). Το θέμα είναι τι θα γίνει με τη λαθρεμπορία καυσίμων; Μήπως αν έμπαιναν μετρητές και στις αντλίες και στις δεξαμενές που θα έπρεπε να δίνουν ίδια τιμή; (λογικά το θέμα των ατμών επηρεάζει ανάλογα και τις δυο μετρήσεις, αλλιώς θα μπορούσε να υπάρχει σχετική πρόβλεψη επιτρεπτής απόκλισης ανάλογα με τον όγκο του καυσίμου που διακινήθηκε)