• Σχόλιο του χρήστη 'Pedro Andrade' | 4 Ιανουαρίου 2010, 18:38

    Ελπίζω και η Ελλάδα να ακολουθήσει αυτήν την τάση. Όμως, θα πρέπει, όπως γίνεται στης άλλες χώρες, να χρησιμοποιεί κριτήρια που έχουν νόημα. Παράδειγμα, τα τέλη κυκλοφορίας: αντί να φορολογούν με βάση τις εκπομπές CO2, το κάνανε με βάση τα κυβικά και την ηλικία του αυτοκινήτου. Εγώ, που πριν 2 χρόνια έψαξα προσεκτικά και αποφάσισα να πληρώσω λίγο πάρα πάνω για να αγοράσω ένα πιο φιλικό προς το περιβάλλων αυτοκίνητο, τώρα πληρώνω 578 ευρώ σε τέλη για ένα αυτοκίνητο 1995cc με εκπομπές 140γρ/χλμ, ενώ άλλα (και υπάρχουν πολλά) με 1400cc και εκπομπές άνω των 150γρ/χλμ και ακόμα των 160γρ/χλμ πληρώνουν 184 ευρώ, και ακόμα και κάποια αυτοκίνητα με 1300cc και εκπομπές 141γρ/χλμ πληρώνουν 94 ευρώ, δηλαδή 484 ευρώ λιγότερο για τις ίδιες εκπομπές! Ελπίζω αυτό να αλλάξει και να δοθούν κίνητρα για να επιλέξουμε τα αυτοκίνητά μας με βάσει τις εκπομπές και όχι τα κυβικά. Το ίδιο ισχύει και για αλλά κίνητρα, π.χ. ανανεώσιμες πηγές ενέργεια, κατασκευαστικούς μεθόδους, χρήση ΜΜΜ, και άλλα.