• Σχόλιο του χρήστη 'Δημήτριος Κόλιας' | 5 Ιανουαρίου 2010, 18:48

    Ριζική αναδιοργάνωση των ΔΟΥ κατά τα πρότυπα των καταστημάτων των Τραπεζών με "πελατοκεντρική" νοοτροπία. Θα πρέπει να μπορώ να πηγαίνω σε ένα γκισέ και από εκεί να μπορώ να εξυπηρετούμαι για όλες μου τις υποθέσεις. Να μην χρειάζεται ο φορολογούμενος να ανεβοκατεβαίνει τους ορόφους αλλά ο υπάλληλος που τον εξυπηρετεί. Μόνο με αυτόν τον κανόνα, πολύ γρήγορα όλες οι ΔΟΥ θα αναδιοργανωθούν από μόνες τους!!!!!! Ασφαλώς, η μηχανογράφηση έχει να παίξει σημαντικό ρόλο και η ΓΓΠΣ θα πρέπει να επιστρατεύσει όλες της τις δυνάμεις (που μάλλον είναι υπεράριθμες!). Και επειδή είμαι ένα άτομο που έχει αναδιοργανώσει μερικές Τράπεζες, γνωρίζω πολύ καλά ότι ένα τέτοιο εγχείρημα μπορεί να γίνει σε 6 μήνες!. Όλα τα υπόλοιπα που ακούω είναι απλές δικαιολογίες για να μην κάνουμε τίποτα.