• Σχόλιο του χρήστη 'ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Γ. ΣΟΥΡΓΙΑΣ' | 8 Ιανουαρίου 2010, 01:04

    Πως σκέφτεται η κυβέρνηση να μαζέψει φόρους από το ΄΄μαύρο΄΄ χρήμα, των ιδιαιτερατζήδων Καθηγητών Μέσης Εκπαίδευσης, οι οποίοι ούτως ή άλλως διαπράττουν παρανομία (κάτι αντίστοιχο με την μίζα ή το φακελλάκι), φαινόμενο με ανεξέλεγκτες διαστάσεις ιδίως στην επαρχία ; Η γνώμη μου είναι πως αυτό μπορεί να γίνει με έλεγχο του επιπέδου διαβίωσης(αυτοκίνητα,σκάφη,σπίτια,συχνότητα ταξιδίων στο εξωτερικό κ.α.), αν και το ορθότερο θα ήταν η, επί ποινή (διαθεσιμότητα,απόλυση), αυστηρή απαγόρευση της ιδιαίτερης διδασκαλίας από Δημόσιους Λειτουργούς, με ευθύνη και των Διευθυντών των Σχολείων,πολλώ δε μάλλον καθώς είναι σε ισχύ ο θεσμός της Ενισχυτικής Διδασκαλίας, υποβαθμισμένος όμως για ευνόητους λόγους. Συνακόλουθα γεννάται το ερώτημα: Πως οι φορολογούμενοι θα αιτιολογήσουν δαπάνες άνω των 500 Ευρώ μηνιαίως στα ιδιαίτερα, όπου πολλές φορές εκβιαστικά οδηγούνται από τους ίδιους τους καθηγητές των παιδιών τους στα Δημόσια Σχολεία; Κύριοι βγείτε λίγο έξω να δείτε τι γίνεται. Στην Δημόσια Δωρεάν Παιδεία οι γονείς αναστενάζουν κάτω από τον βραχνά των ιδιαίτερων μαθημάτων, τα παιδιά δε συνθλίβονται από τις φιλοδοξίες των γονέων και την παθογένεια ενός συστήματος Εκπαίδευσης (αντί ΠΑΙΔΕΙΑΣ), το οποίο βολεύει πολλούς.Ας ελπίσουμε η ομάδα Μπαμπινιώτη να αλλάξει τελείως την κατάσταση. Με τιμή Ενας γονέας