• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΑΟΥΡΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ' | 8 Ιανουαρίου 2010, 14:41

    Η αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής θα πρέπει να βασίζεται σε ελέγχους που στηρίζονται σε επιστημονικά παραδεδεγμένους ελεγχτικούς κανόνες που εφαρμόζουν οι ελεγκτικές εταιρείες παγκοσμίως και στην Ελλάδα. Επίσης θα πρέπει το ΥπΟικ να τηρεί βάσει δεδομένων σχετικά με τους Οικονομικούς δείκτες αναλυτικά που αφορούν τους διάφορους κλάδους της Οικονομίας πχ Βιομηχανία,Εμπόριο,Υπηρεσίες . Ο Φορολογικός ελεγκτής θα υποχρεώνεται να εξηγεί την διαφοροποίηση των αριθμοδεικτών που παρουσίαζει η συγκεκριμμένη επιχείρηση που ελέγχεται σε σχέση με τον μέσο όρο του κλάδου όπως αυτός διαμορφώνεταιαπο τα στοιχεία που τηρούνται στα αρχεία του ΥπΟικ. Επίσης θα ήθελα να επισημάνω ότι αλλος είναι ο τρόπος φοροδιαφυγής στις μικρές επιχειρήσεις και άλλος στις μεγάλες και στους πολυεθνικούς Ομίλους. Στις μικρές επιχειρήσεις η φοροδιαφυγή εστιάζεται στην μη έκδοση φορολογικών παραστατικών και στην λήψη και έκδοση εικονικών. Στις Πολυεθνικές αντίθετα η φοροδιαφυγή εστιάζεται στην μέθοδο του transfer pricing δηλαδή τον κεντρικό φορολογικό σχεδιασμό ώστε να δέχεται υπερτιμολογηγμένα τα Εμπορεύματα ή τις πρώτες ύλες απο αντίστοιχες εταιρείες του Ομίλου στην Ευρώπη ή αλλαχού και επίσης να λαμβάνει τιμολόγια Παροχής Υπηρεσιών για χρήση σημάτων ,πατέντας ,τεχνογνωσίας ,Διοικητικής υποστήριξης κοκ Στο παρελθόν οι επιτροπές που σύστησε το ΥπΟικ για τον ακριβή προσδιορισμό των υπηρεσιών που πρέπει να δέχονται οι Πολυεθνικές επιχειρήσεις απο την Μητρική βάλτωσε στα συμφέροντα των υπαλλήλων του Υπουργείου που αυτοί εξυπηρετούσαν.Οι επιτροπές θα πρέπει να απαρτίζονται και απο άλλους εγνωσμένης αξίας και κύρους. Επίσης αυστηρό "πόθεν έσχες" σε εφοριακούς και προσοχή στην λήψη εικονικών δανείων απ αυτούς για την δικαιολόγηση του. Καλή επιτυχία