• Σχόλιο του χρήστη 'Παρασκευας' | 8 Ιανουαρίου 2010, 17:10

    Δεν έχουμε παρά να σταθούμε στα προφανή και εδω και χρόνια ανακοινωμένα και διαφημιζόμενα! Κεντροποιημένα πληροφοριακά συστήματα, ενοποίηση πληροφοριακών συστημάτων, απλοποίηση διαδικασιών. Δεν είναι δυνατό για να κάνει κανείς μία απλή συναλλαγή σε κάποια ΔΟΥ, πχ. πληρωμή οφειλής (σε άλλη από αυτή στηνόποία ανήκει), να επισκέπτεται κανά δύο γραφεία για να του εκδόσουν το σχετικό έντυπο και μετά να καταλήγει στο ταμείο. Δεν ειναι δυνατο το 2010 να υποχρεώνεσαι να περάσεις από κάποιο γραφείο, όπου θα σου πρωτοκολλήσουν πρώτα το αίτημά σου και μετά να σε στέλνουν εδώ κι εκεί μέχρι να καταλήξεις στην όποια ολοκλήρωση της εργασίας σου. Δεν είναι δυνατό να καταθέτεις ηλεκτρονικά τη δήλωσή σου και αν χρειάζεται κάτι η ΔΟΥ να πρέπει να κανονίσεις να απέχεις από τη δουλειά σου μία ολόκληρη μέρα (πιθανό) για να κλείσεις μία εκκρεμότητά σου. Οι άνθρωποι υπάρχουν (στελέχη ΓΓΠΣ και εταιρείες), τα έμπειρα στελέχη (ΔΟΥ, υπουργεία, υπηρεσίες) υπάρχουν, άρα τι λείπει? Βούληση, Θέληση, απόφαση! Οπότε, τι: Να μερικές προτάσεις: * Αξιολόγηση υπαρχόντων συστημάτων (πληροφοριακών κλπ). Δημοσιοποίηση όλων των στοιχείων. Ας δούμε λοιπόν που πήγαν τόσα λεφτά όλων των ΚΠΣ... * Αναζήτηση στελεχών, φορέων, επιχειρήσεων, που διαθέτουν την τεχνογνωσία, εμπειρία και ικανότητες να συμβάλλουν επικοδομητικά. Στόχευση διαβουλεύσεων!!! * Άμεση διάχυση γνώσης και εργαλείων για την αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πολιτών. Σε ποιον δεν είναι προφανές ότι οι γενικές/γενικόλογες διαβουλεύσεις δε δείχνουν παρά προχειρότητα και έλλειψη προετοιμασίας (κατ'ελάχιστον); Οπότε καλύτερη ενημέρωση για τα προβλήματα άμεσα στους χώρους και από τους ανθρώπους που είναι εκεί! Δεν είναι όλοι βολεμένοι και δε θα είναι δύσκολο να συγκεντρωθούν διαπιστώσεις προβληματικών καταστάσεων και προτάσεις βελτίωσης λειτουργικότητας... Αντε και για πιο στοχευμένες διαβουλεύσεις λοιπόν...