• Σχόλιο του χρήστη 'Ε.Μάρκου' | 10 Ιανουαρίου 2010, 15:06

    Δυστυχώς όσα μέτρα και αν παρθούν η δημοσιοϋπαλληλική νοοτροπία δεν αλλάζει. Σε μεγάλη εφορία επαρχιακής πόλης με υπαλλήλους ανωτάτων σπουδών δε γνώριζε ένας τα ευρωπαϊκά έγγραφα, τη νομοθεσία για τους Έλληνες διαμένοντες μόνιμα στο εξωτερικό και στέλνουν όλο τον κόσμο στο Υπουργείο Εξωτερικών σε συγκεκριμένο υπάλληλο!! Οι δε ηλεκτρονικοί υπολογιστές μόνο από πασιέντζες μπαίνουν σε λειτουργία και τα αγγλικά τους είναι για κλάματα! Αυτά από αποφοίτους νομικής και οικονομικών πανεπιστημίων. Για να μη μιλήσουμε για τις φιάλες ουίσκι από τις 10 το πρωί εν ώρα εργασίας και τον προσβλητικότατο τρόπο αντιμετώπισης των πολιτών. Μεμονωμένα περιστατικά θα μου πείτε και γραφικότητες, αλλά πως εξηγείται το γεγονός ότι όλοι εμείς οι απλοί πολίτες τα έχουμε συναντήσει έστω και μία φορά; Λοιπόν, βάλτε τους ένα φροντιστήριο να μάθουν τα βασικά για τη δουλειά τους, γιατί πέρα από το να κακομεταχειρίζονται τον κόσμο και να ενισχύουν τον εσωτερικό τουρισμό δε δικαιολογούν το μισθό τους. Η δια βίου μάθηση πρέπει επιτέλους να γίνει επί της ουσίας, ειδικά σε υπηρεσίες που σχετίζονται άμεσα με την καθημερινότητα του πολίτη. 1.Όλοι οι υπάλληλοι πρέπει να γνωρίζουν από νέες τεχνολογίες και να περνάνε από εκμάθηση σε τακτά χρονικά διαστήματα 2.Να υπάρχει τράπεζα εγγράφων και απλοποιημένη ενημέρωση για το φορολογούμενο στο διαδίκτυο 3.Να μάθουν επιτέλους ότι η Ελλάδα είναι μέλος της Ε.Ε. και αυτό συνεπάγεται τη συνεργασία με ξένες υπηρεσίες 4.Έλεγχος στα περιουσιακά στοιχεία των εφοριακών 5.Αποκέντρωση των αρμοδιοτήτων π.χ. μεγάλες εφορίες της επαρχίας μπορούν να εξειδικευθούν σε ένα αντικείμενο με πεπειραμένα στελέχη και να συνεργάζονται με τις υπόλοιπες,ώστε να μη χρειάζεται όλη η Ελλάδα να κατεβαίνει στην Αθήνα. Ας φύγουν προς την περιφέρεια κάποιες αρμοδιότητες με μικρότερο κόστος στέγασης,σύγχρονες υποδομές και αποκέντρωση στην πράξη, αφού σήμερα υπάρχει η τεχνολογία για τηλεπικοινωνία.