• Σχόλιο του χρήστη 'Δημήτριος Περδικάκης' | 11 Ιανουαρίου 2010, 16:32

    Η ανανέωση του στόλου των αυτοκινήτων κάθε 8-10 χρόνια δεν πρόκειται να προσφέρει τίποτα ούτε στο περιβάλλον ,ούτε και στην εθνική οικονομία.Για να παραχθεί ένα καινούριο αυτοκίνητο όσο φιλικό κι αν είναι στο περιβάλλον απαιτεί πολές δεκάδες τόνων υλικών αλλά και τεράστια ποσά ενέργειας που για να παραχθούν όλα αυτά μολύνεται τρομερά το περιβάλλον.Το ίδιο συμβαίνει και κατά την ανακύκλωση ενός αποσυρθέντος αυτοκινήτου σε μικρότερο βέβαια βαθμό.Η εθνική οικονομία δεν ωφελείται ούτως ή άλλως καθότι όλα τα εξαρτήματα των αυτοκινήτων παράγονται δυστυχώς εκτός Ελλάδος-Μήπως εδώ πρέπει η πολιτική ηγεσία να προσελκύσει το ενδιαφέρον ευρωπαϊκών εταιρειών ώστε να παράγουν κάποια εξαρτήματα ή και όλη την γραμμή παραγωγής στην Ελλάδα;-. Αντίθετα η συντήρηση των αυτοκινήτων είναι ένας δυναμικός και αναπτυξιογόνος τομέας της εθνικής οικονομίας. Τώρα όσον αφορά τα μόνο κατ όνομα είναι μια ακόμη απάτη της κοινωνικής μηχανικής που επιβάλλουν οι προγραμματιστές του συστήματος ώστε να αγανακτήσει ο κόσμος και να δεχτεί την δήθεν λύση που δεν θα είναι άλλη από τον εφοδιασμό των αυτοκινήτων με πομποδέκτη που θα συνδέεται με τα δίκτυα GSM και θα χρεώνει την χρήση του οδικού δικτύου με το χιλιόμετρο αποστέλλοντας μηνιαίους λογαριασμούς και εξυπηρετώντας τα οράματα κάποιων για παρακολούθηση των πάντων.Υπάρχει σχετική ευρωπαϊκή οδηγία που την αποκρύπτετε επιμελώς απο τα ΜΜΕ.(2004/52/ΕΚ) Έχουν ήδη τοποθετηθεί σχετικά πηνία στους εθνικούς δρόμους τα οποία έχουν ως στόχο την άμεση εφαρμογή αυτού του συστήματος.(Φαίνονται σαν τετράγωνα πλαίσια με μαύρο περίγραμμα). Το μόνο ρεαλιστικό που μπορεί να εφαρμοστεί και να είναι δίκαιο και δημοκρατικό για το περιβάλλον είναι να τοποθετηθεί ειδικό φίλτρο μετά τον καταλύτη που θα κατακρατεί και τα διαφυγόντα εκ του καταλύτη μικροσωματίδια αλλά και θα στερεοποιεί τα μονοξείδια και διοξείδια του άνθρακα και του αζώτου αφήνοντας ώς υπόλειμα μόνο τους υδρατμούς.