• Σχόλιο του χρήστη 'Φ. ΖΩΡΖΟΥ' | 12 Ιανουαρίου 2010, 23:03

    Ερώτηση 24 1. Επιμόρφωση των υπαλλήλων, ώστε να γνωρίζουν άριστα όλα τα σημεία της φορολογικής νομοθεσίας και να μπορούν να εξυπηρετούν τον πολίτη με σαφήνεια, αλλά, επιπλέον, με φιλικότητα και ευγένεια. 2. Άριστη μηχανοργάνωση , ώστε όλα τα στοιχεία που αφορούν ένα συγκεκριμένο φορολογούμενο στη σχέση του με την Εφορία να μπορούν να εμφανίζονται με την πληκτρολόγηση του ΑΦΜ ή και του ονόματος του φορολογουμένου. 3. Κατάργηση των επιμέρους εφοριών Κεφαλαίου, Εισοδήματος κτλ. και ενιαία παρακολούθηση ανά φορολογούμενο/ οικογένεια από την αρμόδια Εφορία της περιοχής που κατοικεί. Έτσι, ο φορολογούμενος θα μπορεί να εξυπηρετείται καλύτερα στο σύνολο των συναλλαγών του με την Εφορία, αλλά θα είναι και ευκολότερη η διασταύρωση στοιχείων και η συνολική εικόνα του φορολογούμενου. Θα μπορούσε μάλιστα σε κάθε υπάλληλο να αναλογεί ένας εφικτός αριθμός φορολογουμένων, ώστε ο κάθε φορολογούμενος να απευθύνεται στον υπάλληλο που θα έχει το φάκελό του και ο υπάλληλος να έχει επαρκή και σφαιρική εικόνα των περιπτώσεων που τον αφορούν