• Σχόλιο του χρήστη 'Μαίρη Πιπεράκη' | 13 Ιανουαρίου 2010, 18:45

    Μηχανοργάνωση σε όλα Εκπαίδευση προσωπικού για συμπεριφορά προς τον πολίτη Παρκιγκ για τους συναλλασόμενους Πληρωμές ηλεκτρονικά (on-line) Κέντρο πληροφοριών στην είσοδο κάθε ΔΟΥ Τα δικαιολογητικά να κυκλοφορούν από υπαλλήλους και όχι από τους πολίτες, δηλαδή εάν χρειάζεται να γυρίσεις πολλά γραφεία για υπογραφές, πρωτόκολλαλ, παράβολα κλπ. να το κάνει ο υπάλληλος και να σου παραδίδει τα έντυπα που θέλεις και όχι να γυρίζεις εσύ από γραφείο σε γραφείο. Να γίνει αξιολόγηση των διαδικασιών και να απαλειφθούν οι ασήμαντες