• Σχόλιο του χρήστη 'ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΙΑΓΚΡΗΣ' | 14 Ιανουαρίου 2010, 15:44

    ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ ΜΕΤΡΟ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΣΘΕΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ Να κατασκευαστούν ΜΟΝΙΜΑ ΒΑΣΙΚΑ ΦΥΛΑΚΙΑ 24 ώρου λειτουργίας έξω από τις σημαντικές πόλεις της χώρας καθώς και στο εθνικό οδικό δίκτυο, σε συγκλινόμενα οδικά σημεία τύπου αποχής για τον έλεγχο των φορτηγών διακίνησης αγαθών, εγχώριων ή προερχόμενων εκ του εξωτερικού. Εκεί τα διερχόμενα φορτηγά αυτοκίνητα να υπόκεινται σε ενδεικτικό ή φυσικό έλεγχο φορτωτικών εγγράφων διακίνησης. Η επάνδρωση με προσωπικό να γίνει από πλεονάζοντες υπαλλήλους των υπουργείων που έχω ακούσει οτι κάποιοι κρεμάνε το σακάκι τους πίσω από την καρέκλα τους και το αφήνουν εκεί ως καμουφλάζ επί ημέρες οτι δήθεν είναι κάπου έξω και αυτοί απουσιάζουν αδικαιολόγητα επί πολλές μέρες. Η υπηρεσία αυτή να οπλιστεί με νομολογία τέτοια που να σκέπτεται πολύ κάποιος για νακάνει δρομολόγιο με χωρίς δικαιολογητικά. Με αυτή την οργάνωση του Δημοσίου η ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ μέσω αυτού του τύπου της διακίνησης θα ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΕΙ ΚΑΤΑ 70%. Ένα μικρό παράδειγμα για να καταλάβετε το εύρος αυτού του τρόπου διακίνησης. Μια ημέρα σταματάει εμπρός από τις εγκαταστάσεις μου στον Ασπρόπυργο ένας Βούλγαρος οδηγός γνωρίζων ελληνικά και μου ζήτησε νερό, πρόθυμα του έδωσα και τον ρώτησα από που έρχεται. Μου απάντησε από την Γερμανία μέσω Ιταλίας. Τι μεταφέρεις τον ρωτώ και μου απάντησε οτι, δεν γνωρίζει, καλά του λέγω δεν έχεις χαρτιά φορτωτικής; όχι μου λέγει, εμένα μου έδωσαν το φορτηγό φορτωμένο και σφραγισμένο για να το φέρω στην Ελλάδα και κάπου εδώ στον Ασπρόπυργο. Μακάρι να μου έλεγε ψέμματα. Καταλαβαίνετε λοιπόν με την ελεύθερη Ευρωπαική διακίνηση τι θα γίνεται.