• Σχόλιο του χρήστη 'ΒΑΦΕΙΑΔΑΚΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ' | 16 Ιανουαρίου 2010, 05:06

    Οι θέσεις των Φροντιστών για το Φορολογικό Τα Φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης είναι θεσμός διαχρονικός και καταξιωμένος στη συνείδηση της ελληνικής κοινωνίας. Οι εκπαιδευτικοί φροντιστές συμβάλλουμε ενεργά στη βελτίωση της εκπαίδευσης βοηθώντας το σχολείο να δημιουργεί ανθρώπους με γνώσεις και ικανότητες και ήθος που θα γίνουν μελλοντικά οι καλοί επιστήμονες-πολίτες πάνω στους οποίους θα στηριχθεί η χώρα μας. Πρώτα απ’όλα είμαστε εκπαιδευτικοί και κατά συνέπεια ο κλάδος μας αντιμετωπίζει θεσμικά προβλήματα που δεν είναι της παρούσας στιγμής να συζητηθούν. Όμως είμαστε μικρές επιχειρήσεις που απασχολούμε χιλιάδες εργαζόμενους συμβάλλοντας με τη σειρά μας στην οικονομική ανάπτυξη της χώρας μας. Έτσι διατυπώνουμε και εμείς τις θέσεις μας και έχουμε άποψη αναγνωρίζοντας τη δύσκολη οικονομική κατάσταση της εποχής μας. Επιγραμματικά οι θέσεις μας είναι: Α) «ο διαχωρισμός των νόμιμων φροντιστηριακών μονάδων που ελέγχονται από το κράτος ως νόμιμες επιχειρήσεις και ως προς τον τρόπο λειτουργίας τους και ως προς τα οικονομικά τους. Στον χώρο μας παραοικονομία είναι τα ανεξέλεγκτα ιδιαίτερα, που δίνονται είτε από νόμιμους είτε από παράνομους καθηγητές. Σε αυτό το σημείο ζητάμε να δίνεται η δυνατότητα στους δικαιούχους μαθητές να επιλέγουν και τα νόμιμα φροντιστήρια για την ενισχυτική διδασκαλία ή την πρόσθετη διδακτική στήριξη, με τη θεσμοθέτηση των «κουπονιών παιδείας» γεγονός που θα φέρει οφέλη και εκπαιδευτικά προς τους μαθητές –δέκτες αυτής της παροχής και οικονομικά για το κράτος, αφού αν ένα μέρος της συνολικής δαπάνης κατευθυνθεί προς τα νόμιμα φροντιστήρια θα υπάρξουν πρόσθετα φορολογικά έσοδα που σήμερα δεν υπάρχουν. Β) Οι δαπάνες των Ελλήνων για την εκπαίδευση που αφορά τα φροντιστήρια δεν μπορούν να αποτελέσουν τεκμήριο διαβίωσης. Το φροντιστήριο δεν είναι είδος πολυτέλειας για τους Έλληνες μαθητές, αφού κυρίως σε εμάς τους φροντιστές απευθύνονται τα λαϊκά στρώματα της ελληνικής κοινωνίας. Αντίθετα, οι οικονομικά ισχυροί απευθύνονται στα ακριβά και παράνομα ιδιαίτερα μαθήματα. Συνεπώς, το κράτος και στη συνείδηση του και στις πρακτικές του θα πρέπει πλέον να διαχωρίσει τη νόμιμη φροντιστηριακή μονάδα που ελέγχεται από τους μηχανισμούς του από τα παράνομα και ανεξέλεγκτα ιδιαίτερα μαθήματα. Το Δ.Σ. του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Φροντιστών Αττικής