• Σχόλιο του χρήστη 'Mixalis' | 21 Ιανουαρίου 2011, 02:45

    Στην ουσια στην ελλαδα ο μηχανικος δεν δουλευει πραγματικα ως μηχανικος αλλα ως μεσαζον στην διαφθορα με την εκαστοτε πολεοδομια. Ο πολεοδομος ποτε δεν ζηταει χρηματα απευθειας απο τον πολιτη, η συναλλαγη γινεται παντα μεσο μηχανικου. Το παραγωμενο εργο ενος μηχανικου λιγο εχει να κανει με τεχνικες γνωσεις. Θα ελεγα οτι το 70% ενος εργου ειναι η διαπλοκη με τον πολεοδομο, ενα 25% ειναι η επικοινωνια με τον πελατη και μονο το 5% η τεχνικη δουλεια. Επισης να σημειωσω, ο πολιτης δεν εχει καμια ποιοτικη εξασφαλιση στη κατασκευη του, ουτε απο την πολεοδομια, ουτε απο τον μηχανικο, ουτε απο το ΤΕΕ.