• Σχόλιο του χρήστη 'Γιώργος' | 23 Ιανουαρίου 2011, 23:54

    Το προηγούμενο σχόλιό μου ίσως να φαίνεται ότι δεν είναι και πολύ σχετικό με το "άνοιγμα" του επαγγέλματος, αλλά είναι σχετικό με το επάγγαλμα αυτό καθεαυτό και αυτός ο νόμος ίσως είναι ευκαιρία να διορθωθούν και άλλα κακώς κείμενα. Ένα άλλο σχόλιο πιο σχετικό με την αλλάγη που πάει να γίνει είναι το εξής: Μέχρι σήμερα το ΤΕΕ μέσω εθνικής τράπεζας εισέπραττε την αμοιβή και μετά από μέρες την έδινε στο δικαιούχο. Και καλά για να διασφαλιστεί ότι ο μηχανικός θα εισέπραττε την ελάχιστη αμοιβή και όχι κάτι λιγότερο. Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει ο μηχανικός να έχει έναν μπαμπούλα για να ελέγχει ότι θα ζητάει από τον πελάτη την ελάχιστή αμοιβή λες και αν ήθελε δεν μπορούσε αλλιώς να κάνει έκπτωση στη τιμή. Υπάρχουν και άλλα επαγγέλματα με καθορισμένη αμοιβή που όμως δεν υπάρχει παρόμοια διαδικασία είσραξής της. Π.χ. τα ταξί και τα φορτηγά έχουν συγκεκριμένο κόμιστρο, αλλά ο πελάτης πληρώνει κανονικά κατευθείαν τον επαγγελματία και δεν είναι υποχρεωμένος να χρησιμοποιεί π.χ. πιστωτική/χρεωστική κάρτα ή κάποιον άλλον ηλεκτρονικό τρόπο πληρωμής της κούρσας μέσω ΣΑΤΑ για να διασφαλιστεί ότι ο ταξιτζής ή ο φορτηγατζής πληρώθηκε όσο έπρεπε. Γιατί ο μηχανικός να πληρώνεται μέσω ΤΕΕ; Δηλαδή αυτό που θέλω να πω είναι ότι ανεξαρτήτως αν είναι σωστό η ύπαρξη ελάχιστης αμοιβής ή όχι, γιατί να θεωρείται ο μηχανικός εκ των προτέρων ότι θα παρανομήσει και θα κάνει έκπτωση στον πελάτη, άρα να πρέπει να μπει το ΤΕΕ σαν μεσάζων στη συναλαγή για να διασφαλίσει τη νομιμότητα; Γι' αυτό θεωρώ σωστή την κατάργηση της υποχρωτικής είσπραξης της αμοιβής από το ΤΕΕ και την εμπλοκή του μόνο αν ο μηχανικός το ζητήσει.