• Σχόλιο του χρήστη 'Νίκος Παπαδάκης' | 30 Ιανουαρίου 2011, 16:41

    Ο στόχος είναι το 1 δις, το λέει και το "ενημερωτικό σημείωμα". Αν μέσα σ' αυτόν τον στόχο χωρέσει και η "προστασία των ανηλίων" έχει καλώς. Για το θέμα αυτό δεν έχει γίνει τίποτα απολύτως σ' αυτή τη χώρα. Μόνο ο Γιώργος Ορφανός, ΥΠ.ΠΟ. το 2007, τύπωσε ένα κίτρινο δελτιάκι που λέει πέντε πράγματα και το μοίρασε στα πρακτορεία ΟΠΑΠ. Αυτή είναι και η συνολική έκταση της "προστασίας των ανηλίκων" και το έκανε παρακινηθείς από μία αγόρευση, συνηγόρου ή δικαστή, στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο. Αλλοιώς ούτε αυτό θα το βλέπαμε. Δεν είναι βέβαια μόνο οι ανήλικοι που πρέπει να ξέρουν τις παγίδες. Έχουμε "δια βίου μάθηση" τώρα πιά, δεν έχουμε ; Συνεπώς όποιος κινδυνεύει να πιαστεί κορόϊδο, δεν πρέπει να του λέμε τα βασικά, είτε είναι ανήλικος είτε είναι ενήλικος ; Η κοινωνία δεν θέλει άλλα ευχολόγια και άλλα κροκοδίλεια δάκρυα και μετά το γνωστό τροπάριο "mea culpa". Ταυτόχρονα, για να πάρει το 1 δις ή και περισσότερα το κράτος ωφείλει να αντιμετωπίσει φιλικά τον κόσμο και όχι με τον εχθρικό τρόπο που έχουμε συνηθίσει. Ωφείλει λοιπόν να βάλει φόρους αλλά και να ορίσει μίνιμουμ επιστροφές χρημάτων, με ρεαλιστικό τρόπο και όχι παραμυθένιο. Η στατιστική του μηνός Δεκεμβρίου για τις δύο μεγάλες κρατικές εταιρείας ΟΠΑΠ και ΟΔΙΕ, με βάση τα στοιχεία που μας παρέχουν από τις ιστοσελίδες τους δεν ήταν καθόλου καλή. Μείωση 22% για ΟΠΑΠ από Δεκέμβριο 2009 σε Δεκέμβριο 2010 και μείωση 30% για ΟΔΙΕ. Η θεωρία των "κρυμμένων λεφτών" που "πέφτουν από το ταβάνι στα σπίτια των Ελλήνων πολιτών" και που δεν βλέπουν την ώρα που θα ανοίξουν τα πρακτορεία για να πάνε να τα καταθέσουν, αποδεικνύεται ελαττωματική. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι εμείς οι ίδιοι (οι "κακοί" της ιστορίας τζογαδόροι) το ψάξαμε το θέμα ενδελεχώς. Η μέθοδος μας ήταν να μην παρεμβαίνουμε και να μην εκδηλωνόμαστε υπέρ της μιάς ή της άλλης απόψεως, για να μην νοθεύσουμε το δείγμα και για να αφήνουμε τον κόσμο να εκφράζεται μόνος του. Παρατηρήσαμε λοιπόν πρώτον πολύ μικρή ευαισθησία εκ μέρους του κοινού στο θέμα των αποδόσεων, κάτι που έτεινε να δικαιώνει τις ιδέες των "φορομπηχτικών μηχανισμών" και να συμβαδίζει με αυτές. Παρατηρήσαμε όμως στη συνέχεια μαζικές αποχωρήσεις, που έφτασαν τα ποσοστά που αναφέρω πιό πάνω (ενώ και πέρυσι - πρόπερυσι πάλι είχαν πάρει την κατιούσα οι στατιστικές καμπύλες). Σας μεταφέρω λοιπόν τα ακριβή συμπεράσματα, για το σκοπό της συζητήσεως μας, και εκφράζω την άποψη ότι αν δεν δείξετε λίγο σεβασμό προς το ίδιο το πελατειακό κοινό σας δεν θα καταφέρετε τίποτα στο τέλος. Το θέμα είναι καθαρά εμπορικό και όποιος το βλέπει διαφορετικά κάνει λάθος.