• Σχόλιο του χρήστη 'HGK' | 31 Ιανουαρίου 2011, 14:56

    Η παρ. 4 ουσιαστικά καταργεί τη δυνατότητα κάθε διαφήμισης, μέχρι να θεσπιστεί Κώδικας Δεοντολογίας. Όμως χωρίς διαφήμιση δεν μπορεί να λειτουργήσει επιχείρηση παιγνίων. Γενικά όλο το αρ. 13 δεν λαμβάνει επαρκώς υπόψιν και δεν κατοχυρώνει την επιχειρηματική ανάγκη για διαφήμιση και την ελευθερία της διαφήμισης γενικότερα. Το ζήτημα της εμπορικής επικοινωνίας δεν ρυθμίζεται καθόλου και ουσιαστικά παραπέμπεται με νομοθετική εξουσιοδότηση εντελώς γενική και αόριστη σε μελλοντική ρύθμιση με τον Κώδικα Δεοντολογίας. Καλύτερο θα ήταν η εμπορική επικοινωνία να ρυθμιστεί άμεσα στο νόμο ώστε οι υποψήφιοι επενδυτές να έχουν εξ αρχής γνώση των περιορισμών που θα τεθούν.