• Παρά το ότι η γενική αρχή της ανάθεσης στην Ε.Ε.Ε.Π. του έργου της εξειδίκευσης διαφόρων τεχνικών ζητημάτων, σε σχέση με τα χαρακτηριστικά των servers, είναι, σε γενικές γραμμές, ορθή (και αναπόφευκτη), υπάρχουν ορισμένες βασικές αρχές που θα έπρεπε να τίθενται ρητά στο νομοσχέδιο. Κατά την άποψή μας, το νομοσχέδιο θα έπρεπε ξεκάθαρα να προβλέπει ότι οι servers μπορούν να ευρίσκονται εκτός Ελλάδος, δεδομένου ότι η διαρκής διασύνδεση με το Πληροφορικό Σύστημα Εποπτείας και Ελέγχου (Π.Σ.Ε.Ε.) του άρθρου 6 του νομοσχεδίου, διασφαλίζει τη συμμόρφωση με τις επιταγές του νόμου. Η εν λόγω παράμετρος είναι ιδιαίτερα σημαντική για ξένες εταιρείες, που επιθυμούν να επενδύσουν στην Ελλάδα, δεδομένου ότι οι περισσότερες εξ αυτών διατηρούν «κέντρα» τεχνικού εξοπλισμού. Η πρόβλεψη του νομοσχεδίου περί τήρησης των δεδομένων των παικτών και των παιγνίων στην Ελλάδα, είναι μη απαραίτητη, δεδομένου ότι οι μηχανισμοί εποπτείας και ελέγχου είναι ηλεκτρονικοί και διεξάγονται διαδικτυακά. Επίσης, δεδομένου ότι οι περισσότεροι πάροχοι που πιθανολογείται ότι θα υποβάλλουν αιτήσεις για άδειες, βρίσκονται εγκατεστημένοι σε μικρό αριθμών συγκεκριμένων κρατών, είναι εύκολο για τον Έλληνα νομοθέτη να αποκτήσει επαρκή έλεγχο και εποπτεία επί των εν λόγω παρόχων, υπογράφοντας διμερείς συμβάσεις συνεργασίας με τα εν λόγω κράτη. Είναι αξιοσημείωτο ότι τα περισσότερα, αν όχι όλα τα εν λόγω κράτη έχουν πρόσφατα εκφράσει την προθυμία τους να υπογράψουν τέτοιες συμφωνίες και να βοηθήσουν τους εθνικούς νομοθέτες να διασφαλίσουν εν γένει την τήρηση των εθνικών κανονιστικών κειμένων, αλλά και ειδικά την εφαρμογή τους εις βάρος των παρόχων που δε συμμορφώνονται με αυτούς. Συνεπώς, οι servers θα πρέπει να μπορούν να είναι εγκατεστημένοι φυσικά, σε κράτη με τα οποία το Ελληνικό κράτος έχει υπογράψει ειδική διμερή συμφωνία συνεργασίας.