• Σχόλιο του χρήστη 'Ηλίας Σαράφης' | 17 Μαΐου 2010, 14:33

    Από την εμπειρία μου στο χώρο της πληροφορικής και ως πελάτης-καταναλωτής θα ήθελα να κάνω τα εξής σχόλια: 1. Πάρα πολλοί καταναλωτές είναι εξοικειωμένοι με τις κάρτες των supermarkets που χρεώνουν πόντους 2. Πολλά πρατήρια καυσίμων διαθέτουν επίσης κάρτες για χρέωση πόντων 3. Τέλος, πολλά καταστήματα (κυρίως αλυσίδες) διαθέτουν κάρτες μέλους για συλλογή πόντων ΑΡΑ: 1. Η κάρτα καταναλωτή (μία για κάθε ΑΦΜ) είναι μία ώριμη ιδέα 2. Μπορεί μία οικογένεια να έχει 3 και 4 κάρτες (π.χ. για τα παιδιά) χωρίς πρόβλημα. 3. Οι κάρτες αυτές καλό είναι εκτός από barcode να είναι και μαγνητικές 4. Είναι σχετικά απλό να αναπτυχθεί ένα interface μεταξύ των συστημάτων όλων αυτών των εταιρειών με κάρτες πόντων και του ΤΑΧΙS 5. Να γίνει υποχρεωτική η on-line συνδεση και η αυτόματη on-line καταγραφή των αποδείξεων σε όλες τις εταιρείες που παρέχουν κάρτες πόντων 6. Το κόστος σύνδεσης με το ΤΑΧΙS για αυτές τις εταιρείες είναι μικρό 7. Μόνο με το ΑΦΜ μας θα μπορούμε να συλλέγουμε πόντους (!) και να καταργηθούν και οι κάρτες πόντων (να αντικατασταθούν από μία εννιαία!) Τώρα για τις stand-alone (off-line) ταμειακές: αρκεί απλά η καταγραφή ενός ακόμα πεδίου (το ΑΦΜ του πελάτη) στη μνήμη της ταμειακής και η ενημέρωση των αποδείξεων με την περιοδική δήλωση ΦΠΑ. Η καταγραφή μπορεί να γίνεται είτε χειροκίνητα (με πληκτρολόγηση) είτε μέσω της κάρτας καταναλωτή και του barcode που διαβάζει τα προϊόντα. Τέλος, είναι προφανές οτι θα πρέπει να υπάρχει και μία διαδικτυακή εφαρμογή παρακολούθησης και καταγραφής των αποδείξεων για κάθε φορολογούμενο. Απλά να ΜΗΝ μπορεί να εισάγει κάποιος αποδείξεις για ΑΦΜ καταστήματος το οποίο κάνει αυτόματη καταγραφή των αποδείξεων, ώστε να αποφευχθούν οι διπλοεγγραφές. Μέσω της διαδικτυακής εφαρμογής θα μπορούν οι καταναλωτές να ελέγχουν και τις επιχειρήσεις που ΔΕΝ υπέβαλλαν περιοδική δήλωση ΦΠΑ (άρα ΔΕΝ καταχώρησαν τις αποδείξεις) και να τις καταγγέλουν!