• Σχόλιο του χρήστη 'Tas Chr' | 20 Μαΐου 2010, 10:04

    Οι σωστές λύσεις είναι και οι απλές: 1) Καμία επιβάρυνση στον ιδιώτη. Καμία διαδικασία και καμία υποχρέωση. Ούτε καν να μαζεύει τις αποδείξεις! Να καταργηθεί αυτό το ανόητο μέτρο. 2) Οι επιχειρήσεις να στέλνουν ΟΛΑ τα αξιακά παραστατικά που εκδίδουν (αποδείξεις, τιμολόγια, πιστωτικά, ακυρωτικά) με: Είδος, ΑΦΜ αντισυμβαλλόμενου (πελάτη, προμηθευτή), ημερομηνία, ποσό. 3) Ο τρόπος αποστολής θα είναι με text files και όχι real time. Εναλλακτικά και με EXCEL ή XML. Εναλλακτικά και real-time, για όποιον θέλει και μπορεί. Απλά πράγματα. Ο χρόνος αποστολής θα είναι "όποτε θέλω", εντός βέβαια της Οικονομικής Χρήσεως. 4) Όποιος πελάτης δεν θέλει να δώσει το ΑΦΜ του, τότε βγαίνει αυτομάτως εκτός διαδικασίας: η συγκεκριμένη απόδειξη θα αποστέλλεται στο ΚΕΠΥΟ για έλεγχο της επιχείρησης, αλλά ο πελάτης δεν θα "απολαύσει" τη σχετική έκπτωση φόρου. Άρα θα επιλέγει μόνος του πότε θα δίνει και πότε δεν θα δίνει ΑΦΜ. 5) Στην όλη διαδικασία δεν θα πρέπει να εμπλακεί καινούριο hardware γιατί θα μπλεχτούν οι επαγγελματίες και ο μόνος που θα κερδίσει θα είναι οι... ημέτεροι που θα το πουλάνε. Τί έγινε με τους Φορολογικούς Μηχανισμούς???