• Σχόλιο του χρήστη 'Χρήστος Κοντώσης' | 23 Μαΐου 2010, 11:00

    Η περίοδος που διανύει η χώρα μας είναι δύσκολη και όλοι μας πρέπει να βοηθήσουμε. Όλες οι παραπάνω κριτικές και προτάσεις τονίζουν την ανάγκη για μία λύση χωρίς ιδιαίτερες απαιτήσεις είτε εξοπλισμού είτε γνώσεων από τους φορολογούμενους και τις επιχειρήσεις. Οι ιδέες επιλύσεως της ανάγκης που αναφέρουν οι κρατικές αρχές είναι κατά βάση σωστές. Δεν χρειάζεται και δεν πρέπει όμως οι φορολογούμενοι και οι επιχειρήσεις να επιφορτιστούν με την επίλυση. Θα βοηθούσε οι επιχειρήσεις να έχουν ευανάγνωστες αποδείξεις όπως και να αναγράφουν τις απαραίτητες πληροφορίες (ΑΦΜ – Ημερομηνία – Ποσό) με κωδικοποίηση είτε με barcode είτε με OCR-B (όπως οι λογαριασμοί ΔΕΚΟ) αλλά αυτό μπορεί να απαιτηθεί σε 2ο χρόνο. Πιστεύουμε ότι η λύση απλά να αναφέρει ο φορολογούμενος ότι έχει Χ ποσό σε αποδείξεις και να γίνεται δειγματοληπτικός έλεγχος σε κάποιους από τους φορολογούμενους δεν θα αποφέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα όπως και έχει αποδειχθεί και στο παρελθόν. Θα ήθελα από πλευράς μας να σας γνωστοποιήσω την πρόταση μας. Καταρχάς θα ήθελα να σας αναφέρουμε ότι η μακροχρόνια επαγγελματική μας εμπειρία σε αντίστοιχες λύσεις σε τραπεζικά ιδρύματα και μεγάλους οργανισμούς επιτρέπει την δομημένη ανάλυση της ανάγκης και την ανέξοδη λύση για τους φορολογούμενους και τις επιχειρήσεις. Η πρόταση μας δεν αλλάζει τον συνήθη τρόπο λειτουργίας των φορολογουμένων και των επιχειρήσεων. Δεδομένα Όλοι οι φορολογούμενοι είτε μόνοι τους συμπληρώνουν την φορολογική τους δήλωση είτε την συμπληρώνουν οι λογιστές τους. Μέχρι σήμερα επικρατεί σύγχυση ποια απόδειξη «περνάει» και ποια όχι. Επιπλέον οι φορολογούμενοι έχοντας μεγάλο αριθμό αποδείξεων σε κουτιά , συρτάρια και φακέλους χρειάζεται να γνωρίζουν σε τακτά χρονικά διαστήματα το ακριβές ποσό που έχουν συγκεντρώσει ώστε να κάνουν καλύτερη διαχείριση. Λύση Υπηρεσία κατηγοριοποίησης / αναγνώρισης αποδείξεων και συμπλήρωσης φόρμας Υπουργείου Οικονομικών Την λύση μπορούν να δώσουν οι κατά τόπου εφορίες, ΚΕΠ και ΔΕΚΟ ΔΩΡΕΑΝ και αν επιθυμούν τα τραπεζικά ιδρύματα (μιας και έχουν τον εξοπλισμό) και τα φοροτεχνικά γραφεία με μία πολύ μικρή χρέωση. Ο φορολογούμενος παραδίδει ειδική φόρμα συμπληρωμένη από τον ίδιο με τα προσωπικά του στοιχεία (ονοματεπώνυμο, ΑΦΜ, Δηλωθέν εισόδημα κλπ) και τις αποδείξεις του. Το σημείο εξυπηρέτησης χωρίς καμία προεργασία ψηφιοποιεί την φόρμα και τις αποδείξεις. Εντός 5-10 λεπτών ο φορολογούμενος ενημερώνεται εγγράφως, με μοναδικό αριθμό εξυπηρέτησης, το πλήθος των αποδείξεων που έχει προσκομίσει, ποιες από αυτές «περνάνε» και το συνολικό ποσό που έχει προσκομίσει. Οι αποδείξεις καταστρέφονται (ψηφιακά κατά την σάρωση και φυσικά από το σημείο εξυπηρέτησης) Είμαστε στην διάθεση σας για οποιαδήποτε διευκρίνηση χρειαστεί. Με κάθε σεβασμό, Για την FTS AE Χρήστος Κοντώσης Δ/ντης Συστημάτων Ψηφιοποίησης