• Σχόλιο του χρήστη 'ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ' | 1 Φεβρουαρίου 2013, 23:49

    ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΗΦΘΕΙ ΥΠΟΨΙΝ Η ΕΠΟΧΙΚΗ ΧΡΗΣΗ ΟΧΗΜΑΤΩΝ,ΟΥΤΩΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΤΕΛΩΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΑΝΑΛΛΟΓΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΕΤΗΣΙΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΧΡΗΣΗΣ (ΟΠΩΣ ΙΣΧΥΕΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ).Ο ΕΛΑΧΙΣΤΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ 6 ΜΗΝΕΣ. ΑΝ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΡΗΣΗ ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΚΑΤΑ ΤΙΣ ΘΕΡΙΝΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ,ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΝΗΣΙ ,ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΑΧΡΗΣΤΙΑ (ΕΧΟΝΤΑΣ ΚΑΤΑΒΑΛΕΙ ΤΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ) ΛΟΓΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΛΗΦΘΕΙ ΜΕΡΙΜΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΞΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ. ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΘΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΝΑ ΘΕΤΟΥΝ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΣΕ ΑΚΙΝΗΣΙΑ ΠΟΛΛΑΠΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΤΗΣΙΩΣ ΣΤΙΣ ΕΦΟΡΙΕΣ ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ. ΜΕ ΤΗΝ ΙΣΧΥΟΥΣΑ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΕΝΑ ΟΧΗΜΑ ΜΕ ΠΛΗΡΩΜΕΝΑ ΤΕΛΗ ΝΑ ΜΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΜΗΝΕΣ (ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟ) ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΕΘΕΙ ΣΕ ΑΚΙΝΗΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ.