• Σχόλιο του χρήστη 'Χαράλαμπος Κατσίκας' | 4 Φεβρουαρίου 2013, 05:33

    1. Στην παράγραφο 1 του άρθρου 2, προστίθεται τρίτο εδάφιο, ως εξής : «Η υποχρέωση ασφάλισης υφίσταται διαρκώς από τη χορήγηση της αδείας κυκλοφορίας, χωρίς να εξαρτάται από την εν τοις πράγμασι κίνηση ή η λειτουργία του αυτοκινήτου.» Αυτό σημαίνει ότι με την προτειμόμενη τροποποίηση είμαι παράνομος που έχω παρκαρισμένο στο γκαράζ του σπιτιού μου το αυτοκίνητο για το οποίο έχω μεν πληρώσει τα τέλη κυκλοφορίας για ολόκληρο το χρόνο, αλλά δεν ανανέωσα την ασφάλεια. Σκεφθείτε ότι θα χρησιμοποιήσω το αυτοκίνητο μου μόνο 1 μήνα το καλοκαίρι, αλλά η μέχρι σήμερα ισχύουσα Ελληνική νομοθεσία με τιμωρεί με σοβαρό πρόστιμο άν δεν πληρώσω τα τέλη κυκλοφορίας για ολόκληρο το χρόνο αφού δεν μου δίνει τη δυνατότητα να πληρώσω τέλη κυκλοφορίας για διάστημα μικρότερο του έτους π.χ. 1 ή 3 μήνες. Αυτό είναι Ελληνική εφεύρευρεση. Τώρα προτείνετε να πληρώνω και ασφάλεια για το χρόνο που το αυτοκίνητο δεν χρησιμοποιοεί τους κοινόχρηστους δρόμους? Αν πράγματι η τροπολογία αυτή ισχύσει τότε λογικά δεν θα πληρώσω και τα τέλη κυκλοφορίας, γιατί η ενοικίαση αυτοκινήτου για ένα μήνα είναι κατά πολύ φθηνότερη από τα ετήσια τέλη κυκλοφορίας και ασφάλισης. Οπότε η προσδοκία οτι τα έσοδα από τα τέλη κυκλοφορίας θα διατηρηθούν στο σημερινό επίπεδο και το επικουρικοό κεφάλαιο θα ενισχυθεί είναι πολύ μακρυά από την πραγματικότητα. Το προτεινόμενο τρίτο εδάφιο δεν πρέπει να προστεθεί γιατί είναι παράλογο. Επιπλέον πρέπει επιτέλους να εισαχθεί στην Ελληνική νομοθεσία η δυνατότητα πληρωμής τελών κυκλοφορίας ανεξάρτητα από την έναρξη λήξη του ημερολογιακού έτους και για διαστήματα μικρότερα του έτους. Τα αυστηρά πρόστιμα καθιστούν τους νόμους σεβαστούς, ενώ οι παράλογες γενικεύσεις προτρέπουν τους πολίτες στην παρανομία.