• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΝΤΩΝΗΣ ΦΑΣΚΙΩΤΗΣ' | 7 Ιουλίου 2013, 08:57

    Η φορολόγιση των εταιρικών αυτοκινήτων θα είναι η ταφόπλακα στον κλάδο της εμπορίας αυτοκινήτων. Ορθότερη ήταν η προηγούμενη διάταξη που έθετε όριο εργοστασιακής αξίας διότι εκτός από τους περιοδεύοντες πωλητές, εταιρικά αυτοκίνητα χρησιμοποιούν και οι Ιατρικοί Επισκέπτες, οι Merchandiseurs και πολλές άλλες κατηγορίες εργαζομένων. Ο συνδιασμός εργοστασιακής αξίας και φόρου πολυτελείας για τα μεγάλα κυβικά (άνω των 1900 cc) θεωρώ ότι θα αποφέρει μαγαλύτερα έσοδα.