• Σχόλιο του χρήστη 'LEYTHERHS' | 25 Απριλίου 2014, 00:21

    Οι εξαιρέσεις κινούνται προς την σωστή κατεύθυνση, πλην των περιπτώσεων παρ.3 εδ. γ. που επιβάλλεται να γίνουν για λόγους εναρμονισμού με την δασική νομοθεσία πιο συγκεκριμένες. Υπήρχαν και δάση και δασικές εκτάσεις που διαχειριζόταν στα πλαίσια της δασικής νομοθεσίας από το υπουργείο Οικονομικών (βλ. άρθρο 149 ν.δ/τος 86/69) ή υπηρεσίες υπαγόμενες σε αυτό. Όλα τα άλλα δάση του Δημοσίου τα διαχειριζόταν το Υπουργείο Γεωργίας και σήμερα το ΥΠΕΚΑ. Επίσης , δεν υπήρχε ποτέ διοικητική διαδικασία ενδικοφανής, στην οποία να χαρακτηρίζονται εκτάσεις ως γεωργικές, χορτολιβαδικές, βραχώδεις ή πετρώδεις αλλά με δύναμη διοικητικού δεδικασμένου μόνο για χαρακτηρισμό εκτάσεων ως δασών ή δασικών. Συνεπώς η διάταξη πρέπει να αναδιατυπωθεί ως κάτωθι: "γ) αποτελούν τμήμα δάσους δασικής ή αναδασωτέας εκτάσεως , δημοσίων άανταλλαξίμων εκτάσεων ,που διαχειρίζεται νόμιμα το υπουργείο Οικονομικών και υπηρεσίες υπαγόμενες σε αυτό. Είναι, όμως, δυνατή, κατά τις διατάξεις του παρόντος , εκτάσεων από αυτά τα κτήματα, που δεν έχουν μέχρι την δημοσίευση του παρόντος κηρυχθεί αναδασωτέες εκτάσεις και που κρίθηκαν στην ενδικοφανή διαδικασία άρθρου 14 Ν.998/79, ότι δεν υπάγονται στην προστασία του νόμου αυτού, επειδή υπάγονται ως γεωργικές, χορτολιβαδικές ή βραχώδεις και πετρώδεις εκτάσεις, στις εξαιρέσεις των περιπτώσεων α, β, και γ της παρ.6 άρθρου3 του Ν.998/79 " Εκτιμώ ότι επιβάλλεται η αναδιατύπωση της ρύθμισης αυτής ,ώστε να μην δημιουργείται σύγχυση.Οι χορτολιβαδικές και βραχώδεις ή πετρώδεις εκτάσεις, αποτελούσαν και αποτελούν εν δυνάμει παραρτήματα των δασών και δασικών εν γένει εκτάσεων της Χώρας και αυτός ο κανόνας συγχωρείται να παρακάμπτεται ,μόνο όταν την διαχείριση την έίχε και την έχει το υπουργείο Οικονομικών.