• Σχόλιο του χρήστη 'Σάντρα Μπέλλου' | 7 Μαΐου 2014, 19:42

    "Ο συντελεστής βαρύτητας κάθε Γεωγραφικής Περιοχής καθορίζεται με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών" - η συγκεκριμένη φράση μου προκαλεί πολλά ερωτηματικά και η ασάφειά της μάλλον είναι και αυτή που συμπυκνώνει την αφορμή της ένστασής μου απέναντι στο ν/σ. Για ποιό λόγο η αξιολόγηση συντελεστού βαρύτητας να έγκειται σε απόφαση του Υπουργού Οικονομικών και όχι του Υπουργού Περιβάλλοντος; Βάσει ποιών κριτηρίων αξιολόγησης και ποιών προτεραιοτήτων; Διότι, από οικονομικής άποψης, μπορεί η βαρύνουσα (για τον Υπουργό Οικονομικών) σημασία αυτών λ.χ. των εικόνων http://www.theguardian.com/world/gallery/2009/jun/01/spain-construction#/?picture=348167359&index=5 να σχετίζεται με το επίπεδο φόρων που θα μπορούσε το κράτος να χρεώσει αλλά από περιβαλλοντολογικής άποψης η βαρύνουσα σημασία μάλλον θα σχετιζόταν με άλλες παραμέτρους, οικολογικής αλλά και αισθητικής φύσης. Η επανάληψη του επιθέτου "τεράστιος" στην αρχική πρόταση, επίσης με προβληματίζει (πβ. "Η οικονομική σημασία της παράκτιας ζώνης είναι **τεράστια** και απαιτείται να απελευθερωθούν οι **τεράστιες** δυνατότητες οικονομικής ανάπτυξης που παρέχει). Προς τι η τόση υπερβολή; Ποιον προσπαθείτε να εντυπωσιάσετε; Επίσης, η "Καθημερινή" σε σχετικό της άρθρο αναφέρει "Η πρόθεση του υπουργείου Οικονομικών να νομιμοποιήσει αυθαίρετα στον αιγιαλό είναι επόμενο να τερματίσει την εκστρατεία του υπουργείου Περιβάλλοντος (Επιθεωρητές Περιβάλλοντος και Ειδική Υπηρεσία Επιθεώρησης και Κατεδάφισης Αυθαιρέτων - ΕΥΕΚΑ) για κατεδάφιση αυθαιρέτων με πόρους του Πράσινου Ταμείου." Αληθεύει; Τι άλλες εκστρατείες μέλλει να τερματίσει αυτός ο ν/σ;