• Σχόλιο του χρήστη 'Χαρίλαος Γκιουλτζόγλου' | 24 Δεκεμβρίου 2009, 01:46

    Πιστεύω ότι ο μοναδικός τρόπος για τη βελτίωση των παρεχομένων υπηρεσιών προς τον πολίτη (αλλά και για την αποτελεσματικότερη εσωτερική διοίκηση / διαχείριση) είναι η αυτοματοποίηση των διαδικασιών λειτουργίας του Κράτους, μέσω της πληροφορικής. Σε γενικές γραμμές: Όλα τα αιτήματα κλπ θα υποβάλλονται ηλεκτρονικά μέσω Internet. Όσοι δεν γνωρίζουν το χειρισμό του εργαλείου αυτού θα ζητάνε βοήθεια από τα παιδιά τους (που τα περισσότερα σήμερα γνωρίζουν τον χειρισμό) ή θα απευθύνονται στα ΚΕΠ. Τα αιτήματα αυτά θα προωθούνται αυτόματα στον αρμόδιο (και εκπαιδευμένο σχετικά) δημόσιο υπάλληλο. Θα υπάρχει (για κάθε κατηγορία αιτήματος) προκαθορισμένη χρονική διάρκεια εντός της οποίας ο συγκεκριμένος δημόσιος υπάλληλος θα πρέπει να απαντήσει και / ή να προωθήσει το αίτημα. Με την τυχόν άκαρπη λήξη της χρονικής αυτής διάρκειας θα ακούγεται ηχητικό μήνυμα από τον υπολογιστή και θα δίδεται αυτόματα νέα ολιγόλεπτη προθεσμία. Με την άκαρπη τυχόν λήξη και της προθεσμίας αυτής θα ακούγεται ηχητικό μήνυμα (πιο έντονο αυτή τη φορά) και το αίτημα θα προωθείται αυτόματα στον προϊστάμενο, κ.ο.κ. Τα αποτελέσματα της απόδοσης κάθε υπαλλήλου θα καταγράφονται αυτόματα στη μερίδα του στο αρχείο Αξιολόγησης Προσωπικού. Η αξιολόγηση των υπαλλήλων θα γίνεται σχεδόν αυτόματα και (φυσικά) αντικειμενικά. Όσοι αξίζουν (δηλαδή όσοι γνωρίζουν τα θέματά τους – για τα οποία εκπαιδεύτηκαν άλλωστε – και εργάζονται) θα προάγονται ή / και θα παίρνουν επίδομα απόδοσης. Με ανάλογη λογική μπορούν να λυθούν και πολλά φορολογικά ζητήματα.