• Σχόλιο του χρήστη 'Κωστας' | 24 Δεκεμβρίου 2009, 01:10

    Τα πρασινα τελη κυκλοφοριας που μας προεκυψαν φετος θα ηταν το ανεκδοτο της χρονιας αν δε κλεγαμε τα χρηματα μας. Ειναι καθαρα εισπρακτικου χαρακτηρα και μονο. Οπως και η συνεχιζομενη φορολογιση (και ποτε μειωση) της τιμης της βεζινης/πετρελαιου, η οποια στην ουσια μεταφερεται στο κοστος ολων των προϊοντων και παει λεγοντας .. Εκτος απο την αρχικη φορολογία και 'εξοδα' για πινακιδες καθε οχηματος, εχουμε τελη ετησια κυκλοφοριας για να το κυκλοφοραμε στο δρομο, εχουμε ΚΤΕΟ της συμφορας ανα 2ετια μετα τα πρωτα 5 χρονια, εχουμε διόδια για να συντηρουνται οι φοβεροι αυτοκινητοδρομοι μας (ωστε να μη κλεινουν απο μια κατολίσθηση!!!) και φυσικα εχουμε και ενα 90%(?) φορο στα καυσιμα. Τι τα κανετε τοσα εσοδα κυριοι και καταφερνουμε να ειμαστε παλι στα κόκκινα κ στα ορια της χρεωκοπίας και σα κρατος αλλα και σαν ατομα, ειμαι πολυ περιεργος. Τι σχεση εχει με πρασινη αναπτυξη και το περιβαλλον το ποσα κυβικα ή αλογα εχει ενα ηδη ΚΑΛΑ φορολογημενο οχημα οταν παρακαμπτονται πραγματα οπως το ποσο καλοσυντηρημενο ειναι, αν περναει κτεο η οχι (ποσα ειπαμε ειναι αυτα που δεν εχουν περασει ποτε κτεο στην Ελλαδα?) ή αν εχει αυξημενα καυσαερια ή οχι? Εχετε κατσει ποτε σε καμια ανηφορα πισω απο Λεωφορειο, ταξι, φορτηγακι, ή αλλο επαγγελματικο οχημα να δειτε τι παει να πει καυσαεριο? Εχετε ελεγξει τις εκπομπες καυσαεριων των πλοιων ή αεροπλάνων? Κανετε συχνα ελεγχους στις ρυπογόνες βιομηχανιες/ βιοτεχνιες? Εχετε υποψι σας ποσα συνεργεια αυτοκινητων καινε λάδι μηχανης για να θερμανουν το χωρο του συνεργειου τους? Ποσοι καινε λαστιχα αυτοκινητων? Εχετε κανει ελεγχους καυσαεριων στα οχηματα που κυκλοφορανε? Εγω προσωπικα οδηγαω πανω απο 20 χρονια και δε μου εχει τυχει ποτε να δω τετοιο ελεγχο. Αλλα για να γινει κατι τετοιο σημαινει οτι υπαρχει τροχαια και αυτο ειναι αλλη πονεμενη ιστορια .. Τι τελη πληρωνουν λοιπον ολα τα επαγγελματικα? Τι κόστος/κυβικα εχει ενα φορτηγο? Τι τελη κυκλοφοριας πληρωνει? Και να ξυσω αλλη μια πληγη: σε ολη την ευρωπη κυκλοφορανε πλεον περισσοτερα turbo-diesel απο βενζινοκινητα, και φυσικα εχουν και πετρελαιο με καλυτερες προδιαγραφες στα βενζιναδικα (που εμεις δεν εχουμε ακομα) - αναρωτηθηκατε γιατι? Μας ενημερωσατε εμας γιατι δε τα επιτρεπετε στους νομους Αθηνων κ Θεσσαλονικης? Και φυσικα γιατι εχουμε ακομα το πετρελαιο θερμανσης με αλλο χρωμα κ τιμη για να κινησει τους μοντερνους ντιζελοκινητηρες που καλως η κακως φορανε και στους δυο νομους επιβατικα, ταξι, κ επαγγελματικα οχηματα? Οσο για το ποσο βλεπω λογικα τα τελη: αν καποιος θελει να αγορασει ενα μεταχειρισμενο jeep 4000cc δεκαετίας για να κανει εκδρομες περαν των κλασσικων οριων, θα δωσει κοντα στα €10000-€15000. Αν πληρωνει και €1200 σε τελη ειναι στην ουσια σα να το νοικιαζει απο το κρατος, μονο που στη προκυμενη περιπτωση σε λιγοτερο απο 10 χρονια θα το εχει ξαναπληρωσει στην ουσια σε τελη κυκλοφοριας. Γιατι κυριοι? Ειναι παρανομο ή κακο ή ενεργοβόρο το να εχεις ενα καλοσυντηρημενο οχημα μεγαλου κυβισμου? ή μηπως υποδηλωνει οτι ο κατοχος του ειναι μεγαλοεισοδηματιας? Αμα θελετε να μιλησετε για πρασινη αναπτυξη, αφου αρχισετε να κανετε τους παραπανω ελεγχους, γεμιστε την Ελλαδα φωτοβολταϊκα και ανεμογεννητριες, και συστηματα παραγωγης ενεργειας απο το κυματισμο της θαλασσας, και κλειστε τα εργοστασια της ΔΕΗ. Και εξαγωγη ρευμα σε αλλες χωρες θα κανετε, και εμεις θα πληρωνουμε τελικα λιγοτερα, και δε θα πεθαινει κοσμος απο καρκινο στη Πτολεμαϊδα, και γενικα θα πεσει το κοστος πολλων προϊοντων και υπηρεσιων. Αλλα αυτο κοστιζει κ εσεις δε θελετε να δωσετε - θελετε να μαζεψετε απο τους ηδη ξεβρακωμενους Ελληνες (ή τουλαχιστον αυτο μου δινετε να πιστεψω με οσα βλεπω και ακουω).