• Σχόλιο του χρήστη 'ΛΟΥΚΑΣ' | 13 Μαρτίου 2015, 20:51

    Όταν το ξενοδοχειακό επιμελητήριο πέρασε στον ΟΑΕΕ , υπήρχε η συγκεκριμένη διάταξη και διαδικασία για το ποιος θα σφαλίζεται και ποιος όχι. Το ξενοδοχειακό επιμελητήριο έστειλε καταστάσεις στον ΟΑΕΕ με το ποιο είναι οι δικαιούχοι του και κατά συνέπεια ποιος θα έπρεπε να εξεταστεί από αυτή την λίστα εάν πρέπει να ασφαλιστεί στον ΟΑΕΕ. Ο ΟΑΕΕ είτε μόνος του (σαν οργανισμός) , είτε με την βοήθεια των υπαλλήλων του , θεώρησε καλό να ασφαλίσει όποιον θέλει. Και στέλνει τα ραβασάκια του. Σε επικοινωνία μας τόσο με τον ΟΑΕΕ όσο και με το ξενοδοχειακό επιμελητήριο έχουν επιβεβαιωθεί τα παραπάνω, πολλάκις. Τίποτα δεν αλλάζει. Δηλαδή πρέπει να βρω δικηγόρο; Μήπως με την φράση εννοούμε ότι θα πηγαίνω στο δικαστήριο να βρω το δίκαιό μου; Ρωτήστε στο ξενοδοχειακό επιμελητήριο και πάρτε την αντίστοιχη λίστα από τον ΟΑΕΕ. Θα διαπιστώσετε ότι είναι διαφορετικές. Να πως γεννιούνται τα χρέη……. Συγκεκριμένα, σε εταιρεία που απαρτίζεται από τα δύο αδέλφια και τον πατέρα, ενώ οι δικαιούχοι είναι τα αδέλφια, ο ΟΑΕΕ ζητάει από τον πατέρα να ασφαλιστεί. Ο λόγος ; τα αδέλφια είναι ήδη στον ΟΑΕΕ και ο πατέρας όχι. Έτσι λοιπόν βρήκαν νέους ασφαλισμένους από εκεί που δεν υπήρχαν....