• Σχόλιο του χρήστη 'Κώστας' | 14 Μαρτίου 2015, 18:57

    Η νομοθεσία περί κοινοποιήσεων είναι παρωχημένη, δυσλειτουργική και εργατωροβόρα. 1η κοινοποίηση προ βεβαίωσης οφειλής,2η ειδοποίηση οφειλών μετά από ταμειακή βεβαίωση, 3η ειδοποίηση όταν η οφειλή καταστεί ληξιπρόθεσμη,κατα αγνώστου διαδικασία κοινοποίησης κοκ. Οι έχοντες πραγματική αδυναμία πληρωμής και 40 ειδοποιήσεις να λάβουν δεν ωφελεί. Οι έχοντες να δώσουν αλλά με επαγγελματική νοοτροπία μη πληρωτή , απλά αποφεύγουν -αφου γνωρίζουν άριστα το υπάρχων νομικό καθεστώς-τεχνιέντως να παραλαμβάνουν κάθε κοινοποίση με σήμανση δημοσίου με απόδειξη παραλαβής.Υπολογίστε εργατώρες συντακτών, επιμελητών και υπαλλήλων για επιδόσεις, ταχυδρομικά τέλη για αποστολή εκατομμυρίων κοινοποιήσεων κάθε χρόνο και βγάλτε λογαριασμό. Μόνη λύση η μία και μοναδική κοινοποίηση(ηλεκτρονική ή μη) με περιεχόμενο που θα διασφαλίζει την υποχρέωση του πολίτη μετά την παραλαβή της επί αποδείξει , να ενεργεί υποχρεωτικά ο ίδιος για την τακτή ενημέρωσή του για τις οφειλές του από τον δημόσιο φορέα που τον εγκαλεί, μέσα από προσωποποιημένη ηλεκτρονική πληροφόρηση, ή μέσα από συγκεκριμένα τηλέφωνα ενημέρωσης. Καλό είναι να είναι υποχρεωτική σε ετήσια βάση μια πιστοποίηση μη οφειλών , και για να έχει αξία και η κοινοποίηση επί αποδείξη, να έχει την ιδιότητα της αναστολής ή παράτασης της παραγραφής, και να μην γίνεται αυτό μόνο με πράξεις κατάσχεσης. Έτσι κι η κατάσχεση θα απελευθερωθεί από τον χαρακτήρα της τυπικής διακοπής παραγραφής με κατασχέσεις ψιλοποσών.