Ατομική ειδοποίηση που εκδίδεται από το Κέντρο Είσπραξης Ασφαλιστικών Οφειλών (Κ.Ε.Α.Ο.) προς τους οφειλέτες του και αποστέλλεται με συστημένη επιστολή κατά τα οριζόμενα στη Φ.80000/οικ.25379/312/29-8-2013 απόφαση Υπουργού Εργασίας Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας, θεωρείται ότι έχει νομίμως κοινοποιηθεί μετά την παρέλευση δεκαπέντε (15) ημερών από την ημέρα αποστολής της, εάν η ταχυδρομική διεύθυνση του παραλήπτη βρίσκεται στην Ελλάδα. Σε περίπτωση που η ταχυδρομική διεύθυνση είναι εκτός Ελλάδας, η ατομική ειδοποίηση θεωρείται ότι έχει κοινοποιηθεί νομίμως μετά την παρέλευση τριάντα (30) ημερών από την ημέρα αποστολής της. Σε περίπτωση που η επιστολή δεν παραδοθεί και δεν κοινοποιηθεί στον οφειλέτη ή στον εκπρόσωπο του για οποιονδήποτε λόγο, το Κ.Ε.Α.Ο. ζητά από την ταχυδρομική υπηρεσία την επιστροφή αυτής με συνοδευτικό κείμενο, στο οποίο περιλαμβάνονται οι ακόλουθες πληροφορίες: α) η ημερομηνία, κατά την οποία η συστημένη επιστολή προσκομίσθηκε και παρουσιάστηκε στην ως άνω διεύθυνση και β) ο λόγος για τη μη κοινοποίηση ή τη μη βεβαίωση της κοινοποίησης. Το Κ.Ε.Α.Ο. μεριμνά, προκειμένου αντίγραφο της συστημένης επιστολής να βρίσκεται στη διάθεση της αρμόδιας υπηρεσίας του και να μπορεί αυτή να παραδοθεί στον οφειλέτη ή τον εκπρόσωπο του οποιαδήποτε στιγμή και αδαπάνως.
Άρθρο 31 – Κοινοποίηση πράξεων
- 171 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Δόσεις και απαλλαγές ρύθμισης
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Επιβαρύνσεις εκπρόθεσμης καταβολής κατά την υπαγωγή σε ρύθμιση
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 03 – Οφειλές που τελούν σε αναστολή ή έχουν υπαχθεί σε ρύθμιση ή διευκόλυνση τμηματικής καταβολής
- 51 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Μη βεβαιωμένες οφειλές που υπάγονται στη ρύθμιση
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 05 – Λοιπά στοιχεία της ρύθμισης
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 06 – Καταληκτική ημερομηνία υπαγωγής σε πρόγραμμα ρύθμισης
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 07 – Καταβολή πρώτης δόσης
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 08 – Απώλεια ρύθμισης
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 09 – Προεξόφληση ρύθμισης
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Αλλαγή προγράμματος ρύθμισης.
- 27 ΣχόλιαΆρθρο 11 – Ευεργετήματα από την υπαγωγή στη ρύθμιση.
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 12 – Δικαιώματα του Δημοσίου.
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Πίστωση ποσών από παρακράτηση ή αυτεπάγγελτο συμψηφισμό ή πράξεις εκτέλεσης.
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 14 – Παραγραφή οφειλών.
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 15 – Εφάπαξ εξόφληση μέρους της οφειλής με έκπτωση
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 16 – Αρμοδιότητα χορήγησης ρύθμισης.
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 17 – Καθορισμός ειδικότερων θεμάτων και λεπτομερειών.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 18
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 19
- 29 ΣχόλιαΆρθρο 20 – Άλλα συναφή θέματα – ποινική δίωξη
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 21 – Τροποποίηση διατάξεων Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος (κύρωση με το ν. 4172/2013, Α’ 167)
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 22 – Τροποποίηση διατάξεων Κώδικα ΦΠΑ (κύρωση με το ν. 2859/2000, Α’ 248)
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 23 – Παράταση ισχύος Πίνακα Κατάταξης υποψηφίων δοκίμων Δικαστικών Πληρεξουσίων ΝΣΚ
- 74 ΣχόλιαΆρθρο 24 – Κατάργηση / Εκκαθάριση της «ΠΑΡΑΚΤΙΟ ΜΕΤΩΠΟ Α.Ε.» – Συγχώνευση δια απορρόφησης από το ΤΑΙΠΕΔ της «ΕΤΑΔ Α.Ε.»
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 25 – Ολοκλήρωση φορολογικού ελέγχου με φύλλα ελέγχου ΣΔΟΕ
- 234 ΣχόλιαΆρθρο 26 – Ρύθμιση ασφαλιστικών οφειλών
- 107 ΣχόλιαΆρθρο 27 – Επιλογή κατώτερης ασφαλιστικής κατηγορίας στον ΟΑΕΕ
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 28 – Κατάργηση ποινών για οφειλέτες ατομικής εισφοράς στον ΟΑΕΕ και το ΕΤΑΑ
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 29 – Αλληλέγγυα ευθύνη
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 30 – Ανακοπή κατά του πίνακα κατάταξηςΆρθρο 30 – Ανακοπή κατά του πίνακα κατάταξης
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 31 – Κοινοποίηση πράξεων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 32 – Κατάργηση διάταξης
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 33 – Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
12 Μαρτίου 2015, 16:15
Ανοικτή σε Σχόλια έως
16 Μαρτίου 2015, 14:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
3 Σχόλια 881 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 37328 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- ΨΗΦΙΑΚΟ ΤΕΛΟΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΘΥΓΑΤΡΙΚΩΝ ΤΗΣ
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2021/2118 ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΣΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ, ΛΗΨΗ ΜΕΤΡΩΝ ΠΡΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΕ) 2022/858
- ΚΩΔΙΚΑΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2022/2523 του Συμβουλίου, της 15ης Δεκεμβρίου 2022...
- ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ, ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΕΠΕΙΓΟΥΣΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ
- Δάνεια: Διαφάνεια, ανταγωνισμός, προστασία των ευάλωτων - Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2167
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/514 του Συμβουλίου της 22ας Μαρτίου 2021 για την τροποποίηση της οδηγίας 2011/16/ΕΕ
- Διαχείριση των δεσμευμένων, συμπεριλαμβανομένων και των κατασχεμένων, και των δημευμένων περιουσιακών στοιχείων τα οποία προέρχονται από εγκληματικές δραστηριότητες...
- Εταιρική διακυβέρνηση των Ανωνύμων Εταιρειών του Δημοσίου και των λοιπών θυγατρικών της Ελληνικής Εταιρείας Συμμετοχών και Περιουσίας
- Άσκηση τελωνειακής αντιπροσώπευσης και ρύθμιση επαγγέλματος τελωνειακού αντιπροσώπου
- Ολοκληρωμένο πλαίσιο για την απόδοση βιώσιμης προοπτικής ανάπτυξης και την εκ νέου λειτουργία των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά...
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Οικονομικών «Εκσυγχρονισμός Οργανισμού Διαχείρισης Δημοσίου Χρέους»
- Αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου λειτουργίας του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας
- Ενσωμάτωση Οδηγιών
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου του Υπ. Οικονομικών «Εκσυγχρονισμός του πλαισίου λειτουργίας της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς»
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία ορισμένων άρθρων των Οδηγιών (ΕΕ) 2017/2455, (ΕΕ) 2019/1995 και (ΕΕ) 2018/1910...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου Διενέργεια Γενικών Απογραφών από την Ελληνική Στατιστική Αρχή
- 3η Αναθεώρηση Εθνικού Προγράμματος Ανάπτυξης (ΕΠΑ) 2021-2025
- ΝΕΟ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Όροι αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας στις παραθαλάσσιες περιοχές και άλλες διατάξεις
- Κατευθύνσεις Αναθεώρησης του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0
- Ενίσχυση του εισοδήματος των μισθωτών, των νέων και της οικογένειας
- Ρυθμίσεις για τα κατεχόμενα ακίνητα του Δημοσίου και άλλες διατάξεις
- Ρυθμίσεις αρμοδιότητας Υπουργείου Οικονομικών
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/2235 και της Οδηγίας 2008/118/ΕΚ-Τροποποιήσεις του Κώδικα Φόρου Προστιθέμενης Αξίας και του Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα
- Ενσωμάτωση των Οδηγιών (ΕΕ) 2020/262, 2017/952, τροποποίηση της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/1164
- Αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου για τη σύσταση και λειτουργία του Συνεγγυητικού Κεφαλαίου Εξασφάλισης Επενδυτικών Υπηρεσιών
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2020/1151 και της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/1159
- Δημόσια Διαβούλευση για το νομοσχέδιο «Κίνητρα ανάπτυξης επιχειρήσεων»
- Δημόσια διαβούλευση: Οι επιλεξιμότητες των δανείων του «Ελλάδα 2.0»
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο: «Οργανισμός του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους και κατάσταση των λειτουργών και των υπαλλήλων του»
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/879 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Μαΐου 2019
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/878 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Μαΐου 2019
- Πρόταση αναθεώρησης νόμου (ν. 2232/1994 ΦΕΚ 140/Α/31.08.94) για τη Σύσταση Οικονομικής και Κοινωνικής Επιτροπής
- Κρατική Αρωγή και Λοιπές Διατάξεις Οικονομικής Πολιτικής
- Στρατηγικές Κατευθύνσεις του Ελληνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
- Ειδικό μισθολόγιο Α.Α.Δ.Ε.
- «Περιστολή του λαθρεμπορίου – Κύρωση του Πρωτοκόλλου για την εξάλειψη του παράνομου εμπορίου καπνού»
Η νομοθεσία περί κοινοποιήσεων είναι παρωχημένη, δυσλειτουργική και εργατωροβόρα. 1η κοινοποίηση προ βεβαίωσης οφειλής,2η ειδοποίηση οφειλών μετά από ταμειακή βεβαίωση, 3η ειδοποίηση όταν η οφειλή καταστεί ληξιπρόθεσμη,κατα αγνώστου διαδικασία κοινοποίησης κοκ.
Οι έχοντες πραγματική αδυναμία πληρωμής και 40 ειδοποιήσεις να λάβουν δεν ωφελεί. Οι έχοντες να δώσουν αλλά με επαγγελματική νοοτροπία μη πληρωτή , απλά αποφεύγουν -αφου γνωρίζουν άριστα το υπάρχων νομικό καθεστώς-τεχνιέντως να παραλαμβάνουν κάθε κοινοποίση με σήμανση δημοσίου με απόδειξη παραλαβής.Υπολογίστε εργατώρες συντακτών, επιμελητών και υπαλλήλων για επιδόσεις, ταχυδρομικά τέλη για αποστολή εκατομμυρίων κοινοποιήσεων κάθε χρόνο και βγάλτε λογαριασμό.
Μόνη λύση η μία και μοναδική κοινοποίηση(ηλεκτρονική ή μη) με περιεχόμενο που θα διασφαλίζει την υποχρέωση του πολίτη μετά την παραλαβή της επί αποδείξει , να ενεργεί υποχρεωτικά ο ίδιος για την τακτή ενημέρωσή του για τις οφειλές του από τον δημόσιο φορέα που τον εγκαλεί, μέσα από προσωποποιημένη ηλεκτρονική πληροφόρηση, ή μέσα από συγκεκριμένα τηλέφωνα ενημέρωσης. Καλό είναι να είναι υποχρεωτική σε ετήσια βάση μια πιστοποίηση μη οφειλών , και για να έχει αξία και η κοινοποίηση επί αποδείξη, να έχει την ιδιότητα της αναστολής ή παράτασης της παραγραφής, και να μην γίνεται αυτό μόνο με πράξεις κατάσχεσης. Έτσι κι η κατάσχεση θα απελευθερωθεί από τον χαρακτήρα της τυπικής διακοπής παραγραφής με κατασχέσεις ψιλοποσών.
Γιατί δεν μπορούν να μπει στη διαδικασία και το ΚΕΠΥΟ;Δεδομένου ότι οι περισσότερες συναλλαγές γίνονται πλέον με Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
Είμαι αρχιτέκτονας, μητέρα δύο ανήλικων παιδιών που τα μεγαλώνω μόνη, καθώς ο πρώην σύζυγος επίσης αρχιτέκτονας. Με τη βοήθεια του κράτους μέσα στα τρία τελευταία χρόνια να συσσωρεύτηκε πάνω μου χρέος 15.000 ευρώ τα οποία πλέον ούτε μπορώ να φανταστώ πως θα αποπληρώσω. Με ποιο σκεπτικό συνεχίζεται η ίδια επί της ουσίας νομοθετική τακτική; Τι πιστεύει το κράτος ότι μπορεί να πάρει από μένα; Κάτι που δεν έχω ίσως;
http://oaeevictims.blogspot.gr/2014/03/blog-post_11.html