• Σχόλιο του χρήστη 'Ζαριφης νεοφυτος' | 26 Απριλίου 2015, 09:27

    Αγαπητοί κύριοι/ες Θα ηθελα να σας εκθέσω ορισμένες απόψεις σχετικά με το συζητούμενο θέμα διοτι θεωρώ οτι αν δεν τις λάβετε σοβαρά οι υπόψιν οι συνέπειες θα εινα ανυπολόγιστες. 1) μεταφορά εμπορευμάτων απο Ελλάδα προς Κύπρο, όλα τα έξοδα απο το εργοστάσιο του πωλητή στην Ελλάδα μεχρι τις αποθήκες του αγοραστή στην Κύπρο ειναι ενσωματωμένα στην τιμή του εμπορεύματος. Ο πραγματοποιών την μεταφορά(διαμεταφορεας) εισπράτει όλα τα εξοδα της μεταφοράς στην Ελλάδα απο τον εξαγωγέα όπως τα εξοδα στη Ελλάδα τον θαλάσσιο ναύλοι και τα εξοδα παράδοσης στην Κύπρο.ο πράκτορας του φορτίου στην κυπρο πληρώνει τα εξοδα μεταφοράς απο το λιμανι της Κύπρου μεχρι τις αποθήκες του παραλήπτη και κατόπιν τιμολογεί την αμοιβη του και τα πραγματοποιηθεντα εξοδα στον πράκτορα του φορτίου στην Ελλάδα.ειναι αυτό τριγωνική συναλλαγή; Η ελληνική εταιρεια μπορεί να λαμβάνει εβδομαδιαίως 50 τιμολόγια απο την κυπριακή εταιρεια με διάφορετικες χρεώσεις ανα τιμολόγιο. Τι πρέπει να αποδείξει η ελληνική εταιρεια; Οτι οι εξαγωγές προς την Κυπρο ειναι πραγματικές; για κάθε τιμολόγιο των 100 ευρώ θα πρέπει να έχουμε επαφή με την ΔΟΥ. 2) βουλγαρική εταιρεια εχει ορίσει φορολογικό εκπρόσωπο στην Ελλάδα. Αγοράζει εμπορευμάτα απο διάφορες χώρες και τα αποθηκεύει στην Ελλάδα σε εταιρειες logistics με μέριμνα του φορολογικού του εκπροσώπου.οταν βρει αγοραστή στην Ελλάδα δίνει εντολή μέσω του φορολογικού του εκπροσώπου στην εταιρεια logistic να παραδώσει το εμπόρευμα πχ στην Λάρισα στην εταιρεια χχχχ.κατοπιν η βουλγαρική εταιρεια εκδίδει τιμολόγιο με ΦΠΑ προς την εταιρεια ΧΧΧΧ και καταβάλει στο ελληνικό δημόσιο το ΦΠΑ μέσω του φορολογικού του εκπροσώπου.ειναι αυτό τριγωνική συναλλαγή; 3) οδική μεταφορά εμπορεύματος απο Βουλγαρία προς Ελλάδα.υπευθυνος για την πληρωμή της μεταφοράς βάσει συμφωνίας μεταξύ πωλητή και αγοραστή του εμπορεύματος , ειναι ο αγοραστής στην Ελλάδα, ο οποίος δίνει εντολή σε διαμεταφορική επιχείρηση στην Ελλάδα να αναλάβει την μεταφορά. Η διαμεταφορική εκτελεί την μεταφορά αφού χρησιμοποιήσει Βούλγαρο μεταφορέα που συνήθως ειναι φυσικό πρόσωπο.τι πρέπει να κάνει ο διαμεταφορεας; Να ζητήσει προέγκριση της συναλλαγής; Γνωρίζετε για πόσες μεταφορές εκτελούνται την εβδομάδα απο την Βουλγαρία; Το γνωστό one ship one company που συμβαίνει στη ναυτιλία ισχύει και εδώ.ONE CAR ONE PERSON.το γράφω αυτό για να επισημάνω τα περί ισολογισμών,ενοικιων,απασχολουμενο προσωπικό. 4) ιρλανδική εταιρεια λειτουργεί ως εμπορικός αντιπρόσωπος οίκων μόδας και εργοστασίων αθλητικών ειδών. Οι οίκοι μόδας και τα εργοστάσια κατασκευής αθλητικών ειδών έχουν έδρα διαφορά κρατη της ΕΕ. τι κάνει λοιπόν; μεσολαβεί μεταξύ των ανωτερω και ενός έλληνα εμπορικού αντιπροσώπου. Την προμήθεια της την εισπράτει απο τον έλληνα εμπορικό αντιπρόσωπο βάσει κατατιθεμενης σύμβασης.ειναι αυτό τριγωνική συναλλαγή; Θα μπορούσα να αναφέρω παρά πολλές περιπτώσεις που υπάρχουν στο εμπόριο. Παρακαλω για να μην καταστρέψουμε οτι εχει μείνει , να συμβουλευθείτε ανθρώπους με εμπειρία στον ιδιωτικό τομέα, γιατί μονο απο εκεί θα έρθει η ανάπτυξη και όχι απο το δημόσιο. Σας ευχαριστω