• Σχόλιο του χρήστη 'Ηρώ Δ.' | 5 Μαΐου 2015, 13:23

    Η ανάγκη για πάταξη της φοροδιαφυγής και η εισροή εσόδων στα δημόσια ταμεία της χώρας είναι επιτακτική, και ίσως είναι το μόνο σημείο σύγκλισης των απόψεων των όσων διοικούν αυτή την χώρα ανεξαρτήτως από ποιον πολιτικό χώρο προέρχονται. Η ανακοίνωση του άρθρου 21 του ν.4321/15 στην αρχική του μορφή, φαινόταν ως μια ιδιαίτερα δίκαιη κίνηση από την πλευρά της Κυβέρνησης προκειμένου να αντιμετωπίσει όσους φοροδιαφεύγουν, εκμεταλλευόμενοι το ευνοϊκότερο φορολογικό καθεστώς γειτονικών χωρών, στερώντας πολύτιμα έσοδα από τα δημόσια ταμεία της χώρας μας, ενισχύοντας την δημόσια οικονομία άλλων Κ-Μ, ενώ παράλληλα ασκούν αθέμιτο ανταγωνισμό σε όσους δραστηριοποιούνται στην χώρα μας και προσπαθούν να ανταπεξέλθουν, υπό αντίξοες συνθήκες, στο καθόλου ευνοϊκό πλέον φορολογικό καθεστώς μας, με ότι αυτό συνεπάγεται για την ανταγωνιστικότητά τους στην "ενιαία" Ευρωπαϊκή αγορά! Το σχέδιο της ΥΑ έρχεται να ανατρέψει όλες αυτές τις προσδοκίες μας δίνοντας περιθώριο σε όλους έχουν μετεγκατασταθεί στις γειτονικές μας χώρες να συνεχίσουν να λειτουργούν ανενόχλητοι στην ελληνική αγορά λαμβάνοντας "ελληνικές αμοιβές" για τις υπηρεσίες που παρέχουν και κατάβαλλοντας "βουλγάρικους" φόρους, ενισχύοντας κατά αυτό τον τρόπο την ανταγωνιστικότητά τους έναντι όσων διατηρούν τις επιχειρήσεις τους στην Ελλάδα. Στον χώρο των οδικών μεταφορών, όπου και απασχολούμαι, η ανάγκη για την απαρέγκλιτη και άμεση εφαρμογή του άρθρου 21 ν.4321/15, όπως είχε αρχικά ανακοινωθεί, είναι θέμα βιωσιμότητας των ελληνικών μεταφορικών επιχειρήσεων και όχι κερδοσκοπίας. Ευελπιστούμε στην αναθεώρηση της ΥΑ σε ότι αφορά τις εφαρμοστικές διατάξεις του εν λόγω άρθρου.