• Σχόλιο του χρήστη 'ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ' | 29 Μαΐου 2015, 10:51

    Λέγομαι Ιωαννίδης Βασίλης , είμαι γεωπόνος της Δ.Α.Ο.Κ Κιλκίς στο τμήμα Φυτικής και Ζωικής παραγωγής και απασχολούμε κυρίως στον τομέα της Αμπελουργίας. Διαβάζοντας το ΠΡΟΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ «Δαπάνες μετακινουμένων εντός και εκτός επικράτειας» μου δημιουργήθηκε η αίσθηση πως ως κράτος έχουμε πάρει απόφαση πώς ο γεωπόνος μπορεί να κάτσει στο γραφείο και δεν είναι απαραίτητος στο χωράφι. Επί του πρακτέου λοιπόν θα ήθελα να αναφερθώ στο άρθρο 11 που αφορά την ημερήσια αποζημίωση. Πέρα από την απαξίωση του πτυχίου και της εργασίας που καταθέτω στην υπηρεσία αφού έφτασα στο σημείο να μην μπορώ να ζήσω με τα χρήματα που παίρνω φτάσαμε στο σημείο να μην μπορώ να κάνω ούτε την δουλειά μου. Σήμερα η υπηρεσία μου δεν μπορεί να καλύψει με υπηρεσιακά αυτοκίνητα τις μετακινήσεις μου με αποτέλεσμα να συσσωρεύονται επιτόπιοι έλεγχοι μηνών. Προτεραιότητα δίνουμε στα προγράμματα της Αναδιάρθρωσης Αμπελώνων ενώ οι υπόλοιπες εργασίες περιμένουν. Έχουμε πραγματοποιήσει μάλιστα γίνει μάλιστα κινήσεις εκτός έδρας χωρίς αποζημίωση για να μπορέσουμε να είμαστε εντός των χρονικών ορίων. Μέχρι σήμερα δεν έχω την δυνατότητα να χρησιμοποιήσω το αυτοκίνητό μου γιατί δεν έχω την δυνατότητα να χρηματοδοτώ την διαδικασία αυτή. Τα έξοδά μου δεν καλύπτονται ούτε με την χιλιομετρική αποζημίωση (0,15ευρώ ανά χλμ) ούτε με την εκτός έδρας αποζημίωση (9,78ευρώ). Αποτέλεσμα όπως προανέφερα να πρέπει η υπηρεσία να καλύψει με δικά της μέσα τις μετακινήσεις μου . Αυτό είναι αδύνατο και έτσι δεν γίνονται οι εργασίες στον πρωτογενή τομέα της πατρίδας μας. Αυξάνοντας σύμφωνα με το άρθρο 11 την απόσταση προορισμού στα 160χλμ αυτό που ουσιαστικά καταλαβαίνω είναι πως απλά θέλετε να κοπεί η αποζημίωση. Το Κιλκίς όπως και πολλές άλλες περιφερειακές ενότητες έχουν μικρότερο μήκος από την απόσταση αυτή. Η αποζημίωση λοιπόν αφαιρείται και μου επιτρέπεται να χρησιμοποιήσω το αυτοκίνητό μου για να πραγματοποιήσω την εργασία μου που κυρίως είναι η επαφή με την γη. Ενημερώνω λοιπόν ότι δεν μπορώ πλέον να χρηματοδοτώ το δημόσιο με λεφτά που δεν έχω. Η πρόταση μου για την ημερήσια αποζημίωση θεωρώ πώς θα μπορούσε να είναι ρεαλιστική εάν θεωρούσε ως εκτός έδρας υπηρεσία την υπηρεσία που παρέχεται σε σημεία της περιοχής πέραν των 10χλμ από την έδρα . Η απόσταση μάλιστα των 10χλμ θα πρέπει να ορίζεται η διανυόμενη από τον υπάλληλο απόσταση , αυτή δηλαδή που καταγράφει πραγματικά το αυτοκίνητο πηγαίνοντας στα χωράφια και τους στάβλους και όχι η απόσταση της έδρας από την πλατεία του χωριού. Για την καταβολή της ημερήσιας αποζημίωσης έχουν ορισθεί τα 160χλμ ως κατώτερο χιλιομετρικό όριο. Η αποστάσεις που αναφέρονται στο προσχέδιο είναι λογικές για περιοχές της Γαλλίας και των Η.Π.Α αλλά όχι για την Ελλάδα. Θεωρώ πώς η καταβολή της ημερήσιας αποζημίωσης θα πρέπει να συνοδεύει την εκτός έδρας μετακίνηση και να δίνεται ακόμη και το ήμισυ της οριζόμενης στο ορθό 11 , κάθε φορά που βγαίνω στα χωράφια που βρίσκονται πέραν των 10 χλμ από την έδρα μου.