• Σχόλιο του χρήστη 'Ιωάννης Γκουντρομίχος' | 29 Μαΐου 2015, 20:28

    Να μην μπερδέδουμε την ημερήσια αποζημίωση με τα χιλιόμετρα και το κόστος των αυτοκινήτων. Η ημερήσια αποζημίωση είναι για τα προσωπικά έξοδα που θα κάνει κάνει κάποιος για την εκτέλεση του καθήκοντός του, κάποιο μικρογεύμα η καφες στην χωρις διανυκτέρευση μετακίνηση, ή κανονικό γεύμα και βραδυνό στην περίπτωση που υπάρχει διανυκτέρευση. Προσωπική μου γνώμη είναι πως στην πρώτη περίπτωση είναι πολλά και τα 10€, ενώ στην δεύτερη τα 40€ μπορούν να γίνουν και 30€ (δεν θα τρώμε και χαβιάρι στα εκτος έδρας). Τώρα, όσο για την επισήμανση του συναδέλφου ότι δεν έχει την ίδια βαρύτητα η αποστολή του εκτός έδρας γιά όλους, συμφωνώ αλλά αυτό είναι θέμα μισθολογίου και δεν θα πρέπει το λάθος της ισοπεδωτικής λογικής του μισθολογίου να το διορθώσουμε με άλλο λάθος στα εκτός έδρας. Τά έξοδα γιά όλους που διανυκτερεύουν και τρώνε πρέπει να είναι χωρίς διακρίσεις, αλλά και η Πολιτεία να διορθώσει την ισοπεδωτική λογική του μισθολογίου (δεν μπορει μηχανικοί, γεωπόνοι, κνηνίατροι, με ευθύνη στην εργασία τους να αμοίβονται πολλές φορές και με λιγότερα από οδηγούς και διοικητικούς λόγω των μεγάλων κρατήσεων σε ασφάλεια).