• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΓ' | 30 Μαΐου 2015, 15:41

    Είμαι γεωπόνος εκτιμητής ΕΛ.Γ.Α. Κάθε μήνα κάνω 10-15 κατα μ. ο. μετακινήσεις εκτός έδρας που μπορει και να υπερβαίνουν τα 300 χλμ ημερησίως αφού ο χώρος ευθύνης του υποκαταστήματος που εργάζομαι περιλαμβάνει όλη τη θράκη. Για την εργασία αυτή εγώ όπως και οι υπόλοιποι συναδελφοί μου χρησιμοποιούμε τα δικά μας μεταφορικά μέσα κάνοντας ετησίως αρκέτες δεκάδες χιλιάδες χλμ. , η οικονομική υπηρεσία του οργανισμού μπορεί να βεβαιώσει με ακρίβεια πόσα χλμ διανύουμε ετησίως οι γεωτεχνικοί του ΕΛ.Γ.Α. Με το νομοσχέδιο που φέρνετε γίνεται σαφές οτι είστε γνώστες του αντικειμένου ,αλλιως δε θα προβλέπατε τις 200 μέρες εκτός έδρας για τον ΕΛ.Γ.Α.,όσον αφορά όμως το κόστος μετακίνησης;έχετε προαποφασίσει πως θα πρέπει να το μοιραστούμε οι υπάλληλοι και ο ΕΛ.Γ.Α.; πιστεύετε πως αντέχουμε να κάνουμε τόσα χλμ με αυτές τις αποδοχές;οι φθορές των αυτοκινήτων μας λόγω των πολλών χλμ είναι πολλαπλάσιες των άλλων υπαλλήλων .Μη βάζετε ολους τους εργαζόμενους στην ίδια κατηγορία και εξετάστε τις ιδιαιτερότητες του κάθε οργανισμού Αν αυτό το σχέδιο νόμου εφαρμοστεί στον ΕΛ.Γ.Α. ο οργανισμός θα πρέπει ή να βρει αυτοκίνητα ή να στέλνει τους υπαλλήλους με τη συγκοινωνία στα χωριά της ελληνικής υπαίθρου .Είχε γίνει κάτι ανάλογο το 2011 και αναγκαζόμασταν να μεταφερόμαστε με το ΚΤΕΛ, υπήρχαν υπάλληλοι που η μεταφορά τους διαρκούσε 6 με 7 ώρες ενω καποιοι δε μπορούσαν καν να μεταβούν στους χώρους εκτίμησης.