• Σχόλιο του χρήστη 'Ιορδάνα Σ.' | 30 Μαΐου 2015, 19:12

    Στην αιτιολογική έκθεση αναφέρεται: "Με τα άρθρα 10 και 11 προβλέπονται οι προϋποθέσεις διανυκτέρευσης του μετακινούμενου και καταβολής ημερήσιας αποζημίωσης και αυξάνονται τόσο τα ποσά των αποζημιώσεων διανυκτέρευσης όσο και της ημερήσιας αποζημίωσης, το ύψος των οποίων ήταν καθηλωμένο από το 1999, ημερομηνία πρώτης εφαρμογής του υφιστάμενου νομοθετικού πλαισίου, προκειμένου να υπάρξει εναρμόνιση με τη σύγχρονη πραγματικότητα" Μας δουλεύουν;;; Τί ωραία θα ήταν να παίρναμε το λεωφορείο το πρωί, να πηγαίναμε στα χωριά και να γυρίζαμε την άλλη μέρα, γιατί στα περισσότερα χωριά έχει λεωφορείο μια φορά ή να πληρώνονταν υπερωρίες, γιατί το λεωφορείο θα επέστρεφε το βράδυ. Να παίρναμε βεβαίωση και από τους τοπικούς άρχοντες, όπως γινόταν επί χούντας. Να κοπούν τα εκτός έδρας εντός νομού, αλλά να αυξηθεί η αποζημίωση/χιλιόμετρο ή να μεταφέρονται οι υπάλληλοι με υπηρεσιακά αυτοκίνητα. Αυτό που συνέβαινε βέβαια μέχρι σήμερα ήταν εκτός ορίων. Π.χ. και οι οδηγοί είχαν 60 ημέρες εκτός έδρας. Τις υπόλοιπες μέρες βέβαια δεν δούλευαν γιατί ποιά είναι η δουλειά του οδηγού; Απ' την άλλη πολλοί υπάλληλοι τα εκτός έδρας τα βγάζουν με το παραπάνω (γεωπόνοι, κτηνίατροι), γιατί για κάθε εργασία τους το δημόσιο εισπράτει παράβολο.