• Σχόλιο του χρήστη 'Πετρόπουλος Μανώλης' | 31 Μαΐου 2015, 01:14

    Είναι αδύνατο όλες οι Υπηρεσίες να μπουν σε ένα σακί. Οι αρμοδιότητες των Υπηρεσιών που αφορούν εκτός έδρας μετακινήσεις είναι συγκεκριμένες κατ' έτος και αυτά φαίνονται από τα ετήσια κονδύλια των μετακινήσεων. Για το Εθνικό Κέντρο Άμεσης Βοήθειας όπου και εργάζομαι, οποιαδήποτε μείωση των εκτός έδρας μετακινήσεων σημαίνει "φόνο εκ προ μελέτης". Τα εισοδήματα είναι ήδη χαμηλά για μια ειδικότητα που δεν έχει ενταχθεί ακόμη στα βαρέα και ανθυγιεινά αλλά παραμένει εκεί όπου βρίσκονται τα τουριστικά επαγγέλματα. Μετά το μαχαίρι στις υπερωρίες η κυβέρνηση προσπαθεί να βάλει μαχαίρι και στα εκτός έδρας. Ειδικά τα ασθενοφόρα οχήματα της επαρχίας πραγματοποιούν πάρα πολλές διακομιδές ασθενών σε πόλεις όπου υπάρχουν κυρίως Πανεπιστημιακά νοσοκομεία. Το δημόσιο, ήδη χρωστά φύλλα πορείας που θα έπρεπε κανονικά να προπληρώνει τουλάχιστον τα έξοδα διατροφής ή και διανυκτέρευσης όπου απαιτείται και όχι να έχει ο υπάλληλος να λαμβάνει. Αν η κυβέρνηση θέλει να περικόψει χρήματα, ας κάνει πρώτα την αρχή με τις ΜΚΟ, με μείωση βουλευτικών μισθών, με μείωση εξωφρενικών μισθών και συντάξεων κάποιων ΔΕΚΟ σε περίοδο κρίσης, με φορολόγηση της εκκλησίας ΑΕ (και μονών), την φορολόγηση της Ισραηλίτικης κοινότητας....κλπ. Αν η κυβέρνηση, αποφασίσει να περικόψει τα φύλλα πορείας, να είστε σίγουροι -πράγμα που δεν σας ενδιαφέρει- ότι οι απλήρωτοι λογαριασμοί των (δήθεν) "κοινωνικών αγαθών" θα αυξηθούν. Κλείνοντας, θα πρέπει η κάθε Υπηρεσία που κάνει χρήση φύλλων πορείας να εξετασθεί κατά περίπτωση και να επικρατήσει η λογική και όχι το ψυχρό πρόσωπο της απάθειας από πλευράς κράτους. Όταν το κράτος δεν έχει κοινωνικό πρόσωπο προς τις Υπηρεσίες του (εκ των έσω, δηλαδή), μην περιμένει να έχει κοινωνικό πρόσωπο προς τους πολίτες (...που ήδη το έχει χάσει).