• Σχόλιο του χρήστη 'Κώστας' | 31 Μαΐου 2015, 21:21

    Ακόμα και αυτή η κυνέρνηση που κόπτεται για τους μισθούς και τις συντάξεις περνά έμμεσα μείωση στις αποδοχές πολλών δημοσίων υπαλλήλων περικόπτοντας τις ήδη μειωμένες εκτός έδρας αποδοχές σχεδόν όλων των υπαλλήλων, αφού είναι σχεδόν αδύνατο σε οποιοδήποτε νομό να διανυθούν 160 χιλιόμετρα ώστε να καταβληθεί η εκτός έδρας αποζημίωση. Κι αυτό γίνεται ενώ έχουν παγωσει εδώ και χρόνια οι μισθολογικές ωριμάνσεις και οι προαγωγές. Και είναι επίσης τραγελαφικό ότι ενώ η εκτός έδρας μετακίνηση ορίζεται σε πάνω από 50 χλμ., μπαίνει από το πουθενά το ελάχιστο όριο των 160 χλμ. για να εκμηδενίσει στην ουσία τα οδοιπορικά έξοδα. Ποιό είναι το νόημα να ορίζεται η εκτός έδρας μετακίνηση σε άνω από 50 χλμ. αφού θα είναι σχεδόν αδύνατο να καταβάλλεται αποζημίωση μιας και οι περισσότερες μετακινήσεις γίνονται αυθημερόν; Λες και η μετακίνηση γίνεται μόνο για την αμοιβή και δεν περιλαμβάνει και ευθύνες αλλά και κίνδυνο στο δρόμο, που ένας υπάλληλος που κάθεται μόνιμα στο γραφείο δεν αντιμετωπίζει. Με αυτή τη λογική κανένας μηχανικός/γεωτεχνικός/γεωπόνος ή οτιδήποτε άλλο ας μη μετακινηθεί, αφού πολλές φορές ούτε υπηρεσιακό αυτοκίνητο υπάρχει και αναγκάζονται να χρησιμοποιούν το ιδιωτικό τους όχημα με τις φθορές και τους κινδύνους που αυτό συνεπάγεται. Αλλά καμία κυβέρνηση δεν έχει καταλάβει ότι το πρόβλημα στο Ελληνικό κράτος δεν είναι τα οδοιπορικά έξοδα που καταβάλλει, αλλά ο έλεγχος και η αποτίμηση όσων μετακινήθηκαν εκτός έδρας αν έκαναν σωστά τη δουλειά τους ή όχι. Λαμβάνοντας τις σωστές υπηρεσίες από τους μετακινούμενους υπαλλήλους επωφελούνται όλοι. Το θέμα είναι ότι κανένας πρωθυπουργός ή υπουργός δεν άγγιξε την καρδιά του προβλήματος και αντί να κάνουν συνέχεια περικοπές να ελέγξουν αν η εντός ή εκτός έδρας δουλειά έγινε σωστά. Κόβοντας απλά τα εκτός έδρας μειώνουν κάποιες ελάχιστες δαπάνες που καταβάλλονταν για οδοιπορικά χωρίς να βελτιώνεται η παρεχόμενη εργασία. Αλλά το εύκολο είναι οι περικοπές, ο έλεγχος και η αποτίμηση είναι τα δύσκολα και δεν ασχολείται κανείς.