• Σχόλιο του χρήστη 'Βασιλική Μπάρκα' | 2 Ιουνίου 2015, 09:50

    Α) Θα πρέπει να συμπεριληφθούν και οι υπάλληλοι στις παρακάτω περιπτώσεις: -Υπάλληλοι που δεν ανήκουν στις τεχινικές υπηρεσίες, αλλά είναι μέλη ομάδων έργων και επιτροπων παρακολούθησης και παραλαβής έργων μη τεχνικού χαρκτήρα (έργα που αναφέρονται σε δράσεις τουριστικής προβολής, πολιτιστικού χαρακτήρα κ.λ.π.) και οι οποίοι είναι απαραίτητο να μετακινούνται για την επίβλεψη των έργων αυτών. Το ίδιο θα πρέπει και να ισχύει για τους υπαλλήλους που καταρτίζουν τις τεχνικές προδιαγραφές για τα έργα αυτά. -Υπάλληλοι των Περιφερειών που ανήκουν σε υπηρεσίες περιφερειακής εμβέλειας και μεταβαίνουν στις Π.Ε. για συσκέψεις, προγραμματιμό έργων κ.λ.π. Β) Το όριο των 250 χλμ. το μήνα είναι πολύ μικρό, ειδικά για ορεινές περιοχές. Γ) Το όριο των 165 χλμ. για τη λήψη αποζημίωσης είναι ιδιαίτερα υψηλό. Πώς είναι δυνατό οι υπάλληλοι με τους πενιχρούς μισθούς που λαμβάνουν να καλύπτουν με δικά τους έξοδα τις μετακινήσεις που πραγματοποιούν για τις ανάγκες της υπηρεσίας; ΑΝ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΤΗΝ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΠΟΡΩΝ, ΑΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΕΙ ΤΙΣ ΔΑΠΑΝΕΣ ΔΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΝΑ ΧΟΡΗΓΕΙ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΩΝ ΣΕ ΤΜΗΜΑΤΑ ΧΩΡΙΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ!!!