• Σχόλιο του χρήστη 'Μαρίνος Βλαχάκης' | 2 Ιουνίου 2015, 15:35

    -Πρέπει να υπάρξει εξορθολογισμός της χιλιομετρικής αποζημίωσης(35 λεπτά/χιλ.) σύμφωνα με τις τρέχουσες τιμές καυσίμων.Αν η τιμή χλμ αποζημίωσης κινηθεί κοντά στην υφιστάμενη τότε δεν θα είναι εφικτή η μετακίνηση με ΙΧ. Με τις παλαιότερες ρυθμίσεις καλύπτονταν μέρους της δαπάνης με την ημερήσια αποζημίωση. -Οι γεωπόνοι έχουν ιδιαιτερότητες που επιβάλουν την παρουσία τους στην ύπαιθρο, στο χωράφι,και σε ελέγχους απαραίτητους για την πρωτογενή παραγωγή και την προστασία του καταναλωτή.(δακοκτονία, παραλαβές επενδύσεων και τήρηση μακροχρόνιων υποχρεώσεων, ποιοτικός έλεγχος, φυτουγειονομικός έλεγχος, βεβαιώσεις καταλληλότητας, άδειες καταστημάτων φυτοπροστατευτικών προϊόντων, έλεγχοι ζωοτροφών – κρεοπωλείων - μελισσοκομίας κλπ). Επειδή το κράτος δεν μπορεί να έχει τα υπηρεσιακά αυτοκίνητα που χρειάζονται,για να γίνονται οι παραπάνω δουλειές, τα Ι.Χ. αυτοκίνητα των γεωπόνων,θα πρέπει να συνεχίσουν να χρησ/νται.(Όχι σε βάρος τους όμως). Προτείνω: 1)οι Ε.Ε.μετακινήσεις των γεωπόνων να είναι 90 μέρες 2)Να υπάρχει πρόβλεψη για ημερήσια αποζημίωση 10-50 χιλιομέτρων 3)να καταργηθεί για τους γεωπόνους το όριο των 250 χιλ. το μήνα για χρήση Ι.Χ. αυτοκινήτου.