Αρχική Καθορισμός προδιαγραφών και απαιτήσεων για την έγκριση πλωτών μέσων μεταφοράς καυσίμων ναυτιλίας ως πλωτών εφοδιαστικών μέσωνΆρθρο 12Σχόλιο του χρήστη ΒΟΥΤΣΙΔΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ | 20 Απριλίου 2016, 13:54
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στο άρθρο 12 (2), γίνεται αναφορά στο χρονοδιάγραμμα εφαρμογής – εγκατάστασης των συστημάτων εισροών – εκροών και GPS, δηλαδή εντός (12) μηνών ή στον πρώτο κατά το νόμο δεξαμενισμό, από την έκδοση της σχετικής ΚΥΑ των προδιαγραφών. Το χρονικό αυτό περιθώριο κρίνεται ως ιδιαίτερα μικρό και αναμένεται να οδηγήσει σε σημαντικά προβλήματα στην ομαλή λειτουργία των πλωτών εφοδιαστικών μέσων, δεδομένου ότι σύμφωνα με σχετική οικονομοτεχνική μελέτη που έχει υποβληθεί στο Υπουργείο Οικονομικών το πρόσφατο παρελθόν (Σεπτέμβριος 2014), το κόστος εγκατάστασης συναφών συστημάτων κυμαίνεται από 600.000 € έως 1.200.000 € ανά πλοίο. Το κόστος αυτό υπερπληρεί την υφιστάμενη αξία του πλοίου. Προτείνεται, λοιπόν, η επέκταση του χρονοδιαγράμματος εφαρμογής στους (24) μήνες από την έκδοση της σχετικής ΚΥΑ των προδιαγραφών, όμοιο άλλωστε χρονικό περιθώριο έχει δοθεί και για την εφαρμογή παρόμοιου συστήματος στις φορολογικές αποθήκες, σύμφωνα με αρ. πρωτ. ΔΕΦΚ Α 5010479 ΕΞ 2014/30-04-2014 ΚΥΑ (ΦΕΚ 1156/Β’), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει