Αρχική Καθορισμός προδιαγραφών και απαιτήσεων για την έγκριση πλωτών μέσων μεταφοράς καυσίμων ναυτιλίας ως πλωτών εφοδιαστικών μέσωνΆρθρο 14 – ΠαράρτημαΣχόλιο του χρήστη ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΟΖΙΔΗΣ | 24 Απριλίου 2016, 18:10
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η Κ.Υ.Α. κινείται στη σωστή κατεύθυνση. Όμως η ιδιωτικοποίηση των λιμένων Πειραιώς και Θεσσαλονίκης και η προαναγγελθείσα (ΤΑΙΠΕΔ) ιδιωτικοποίηση και δέκα (10) περιφερειακών λιμένων θέτει το ζήτημα του φορέα που θα ελέγχει την τήρηση της Κ.Υ.Α. (διότι αυτός ο έλεγχος δεν μπορεί να ασκηθεί από τον ιδιώτη πάροχο των λιμενικών υπηρεσιών). Είναι ένας πρόσθετος λόγος για τη θεσμοθέτηση τοπικών Δημόσιων Αρχών στους λιμένες που ιδιωτικοποιούνται που επιβάλλεται να έχουν ουσιαστικές αρμοδιότητες.