• Επί του Άρθρου 14 Οι διατάξεις του άρθρου 14 του σχεδίου νόμου διαμορφώνουν ένα πλαίσιο φορολόγησης κερδών σαφώς ευνοϊκότερο για τη συμμετοχή σε τυχερά παίγνια μέσω διαδικτύου σε σχέση με τη συμμετοχή σε τυχερά παίγνια που διεξάγονται επιγείως. Το πλαίσιο αυτό δεν συνάδει με την αρχή της ισότητας και τους κανόνες του υγιούς ανταγωνισμού, δεδομένου μάλιστα ότι η συμμετοχή σε τυχερά παίγνια που διεξάγονται επιγείως παρέχει περισσότερα εχέγγυα για την προστασία των παικτών. Ως εκ τούτου, οι προτεινόμενες ρυθμίσεις πρέπει να αναμορφωθούν. Πιο συγκεκριμένα, για τα κέρδη από τη συμμετοχή στα τυχερά παίγνια της ΟΠΑΠ Α.Ε. που διεξάγονται ήδη ή θα διεξάγονται στο μέλλον επιγείως με στήλες, θα πρέπει να προβλεφθεί ότι το αφορολόγητο ποσό ανά στήλη αυξάνεται από τα 100 ευρώ στα 1.000 ευρώ και ότι τα κέρδη από 1000,01 και άνω υπόκεινται σε φόρο με συντελεστή 10%. Επίσης, για τα κέρδη από τη συμμετοχή στα τυχερά παίγνια της ΟΠΑΠ Α.Ε. που διεξάγονται ήδη ή θα διεξάγονται στο μέλλον με παικτικές συνεδρίες, θα πρέπει να προβλεφθεί ότι το αφορολόγητο ποσό ανά παικτική συνεδρία αυξάνεται από τα 100 ευρώ στα 1.000 ευρώ και ότι τα κέρδη από 1000,01 ευρώ και άνω υπόκεινται σε φόρο με συντελεστή 10%. Περαιτέρω, για τα κέρδη από τη συμμετοχή στα τυχερά παίγνια που διεξάγονται μέσω διαδικτύου από τους παρόχους που πρόκειται να αδειοδοτηθούν σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος σχεδίου νόμου και από την ΟΠΑΠ Α.Ε., καθώς και από τη συμμετοχή στα άλλα νέα παιχνίδια που θα αδειοδοτηθούν στο μέλλον αποκλειστικά για το διαδίκτυο, θα πρέπει να προβλεφθεί ότι υπόκεινται σε φόρο ανά στήλη παιχνιδιού με συντελεστή 10% μετά την αφαίρεση του αφορολόγητου ποσού των 1.000 ευρώ, με κριτήριο την αξία της στήλης στα αντίστοιχα επίγεια τυχερά παίγνια της ΟΠΑΠ Α.Ε.. Σε κάθε περίπτωση ζητούμε την ίση φορολογική μεταχείριση των κερδών που προέρχονται από τη συμμετοχή σε επίγεια και διαδικτυακά τυχερά παίγνια. Τέλος, επισημαίνουμε, ότι τα κέρδη από τη συμμετοχή σε τυχερά παίγνια που διεξάγονται στα καζίνο δεν υπόκεινται σε φορολόγηση.