• Σχόλιο του χρήστη 'Κωνσταντίνος Καρλής' | 10 Νοεμβρίου 2019, 18:15

    Ως προς τα δάνεια στο προσωπικό η προτεινόμενη ρύθμιση είναι σωστή και αίρει αρκετές ασάφειες του παρελθόντος. Ως προς τα εταιρικά αυτοκίνητα διευρύνεται ο κύκλος των προσώπων για τα οποία η χρήση αυτοκινήτου αποτελεί εισόδημα. Παραμένουν όμως δύο αντικίνητρα. Η μείωση συνδέεται με την παλαιότητα του αυτοκινήτου, αν και σε άλλες διατάξεις αλλά και σε εξαγγελίες άλλων υπουργείων, φαίνεται η τάση για"περισσότερα καθαρά" αυτοκίνητα. Κατά συνέπεια για τον μισθωτό που φορολογείται κίνητρο παραμένει η κατά το δυνατόν μεγαλύτερη παλαιότητα του αυτοκινήτου. Το δεύτερο αντικίνητρο είναι η χρήση αναλογικών συντελεστών παρά την κλίμακα αξίας του αυτοκινήτου. Έτσι για αυτοκίνητο 12.000 ο συντελεστής είναι 4% ενώ για αυτοκίνητο 12.001 ο συντελεστής αυξάνει για το σύνολο της τιμής. Έτσι για δύο ουσιαστικά ίδιας αξίας αυτοκίντα το ένα συνιστά εισόδημα 12.000 Χ 4% και το άλλο 12.001Χ7%. Λογικά θα έπρεπε οι συντελεστές να ακολουθού προοδευτική κλίμακα και να μην είναι αναλογικοί.