• Σχόλιο του χρήστη 'kostas' | 24 Δεκεμβρίου 2009, 11:56

    Πρέπει να υπάρξει διαχωρισμός της εφορίας σε frontoffice και backoffice. ΠΧ Για την έναρξη ενός ΕΠ πρέπει να γίνει επίσκεψη σε τρείς τουλάχιστον υπαλλήλους και πρέπει να έχει γίνει μια διαδικασία πριν απο τον ενδιαφερόμενο σε επιμελητήρια ΟΑΕΕ ώστε να πάρει το φορολογικά στοιχέια. Αν υπήρχε ένα frontoffice θα μπορούσε η εφορία και όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς να κάνουν την "συναλλαγή" η έκδοση των στοιχείων να γίνετε απο την εφόρια (κανένας δεν θα δυνασχετούσε άμα ήξερε ότι θα πάρει τα βιβλία "ετοιμα" απο την εφορία έναντι ενος πόσου για τα μπλοκ και τα βιβλία) ΄ Με αυτό το σύστημα επίσης θα μπορούσε να "ελενχθουν" και φαινόμενα γρηγορόσημου δίοτι ο υπάλληλος στο back office δεν θα είχε άμεση συναλλαγή με τον συναλασόμενο πολίτη. Το μόνο που χρειάζετε είναι η αναδιορθώση του οργανοραματος των εφοριων σε frontoffice, ψηφιοποιήση όλων των στοχείων ώστε να είναι προσπελάσιμα από οποιδήποτε τερματικό του frontoffice, και δημιουργεία Business Rules και e-goverment ώστε να υπάρξει απλουστοποιήση όλων των διαδιακασιών. Το σημαντικό είναι ότι κάτι τέτοιο έργο πρέπει να γίνει απο το frontoffice στο backoffice και όχι το ανάποδο γιατί ο σκοπός είναι η απλούστευση των διαδικασίων και όχι να στηθεί ενα κεντρικό σύστημα. Στην ελλάδα υπάρχει και το ανθρώπινο δυναμικό και η τχνογνωσία που ΗΔΗ Ελληνες την παρέχουν σε χώρες του εξωτερικού.