• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΜ' | 18 Νοεμβρίου 2020, 20:41

    Το συγκεκριμένο νομοσχέδιο δεν επιλύει και διαιωνίζει την αδικία που έχει δημιουργηθεί σε βάρος των υπαλλήλων της ΑΑΔΕ που διορίστηκαν σε αυτή μετά τον ν.4569/2018 (ΦΕΚ Α 179/11-10-2018), σύμφωνα με τον οποίο χορηγήθηκε για τελευταία φορά η προσωπική διαφορά της παρ. 1 του άρθρου 27 του ν.4354/2015, όπως αυτή διαμορφώθηκε κατ’ εφαρμογή των διατάξεων της παρ. 2 του άρθρου 29 του ν.4024/2011 σε όλους τους υπαλλήλους της. Οι υπάλληλοι κατηγοριοποιούνται σε παλαιούς που λαμβάνουν την προσωπική διάφορα και σε νέους που δεν την λαμβάνουν, με τους νέους συναδέλφους να καταβάλουν πολλαπλή προσπάθεια για να εξισωθούν με τους παλαιούς παρόλο που παράγουν την ίδια εργασία με τα ίδια προσόντα παραβιάζοντας έτσι την συνταγματική αρχής τη ισότητας κατ’ άρθρο 4 παρ.1 Σ . Το αποτέλεσμα θα είναι νέοι υπάλληλοι με αυξημένα προσόντα και εμπειρία να μην αποδέχονται τον διορισμό και συνεπώς η υπηρεσία να μην επωφελείται από αυτά τα προσόντα. Πριν την οποιαδήποτε μισθολογική ρύθμιση θα πρέπει να χορηγηθεί η προσωπική διαφορά σε όλους και ειδικότερα στους διοριζόμενους με τον τελευταίο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ με αρ. προκήρυξης 1Γ/2017 οι οποίοι είναι επιστήμονες με αυξημένα τυπικά και αποδεδειγμένα (γραπτός διαγωνισμός) ουσιαστικά προσόντα που αντί να φύγουν για το εξωτερικό, στελεχώνουν νευραλγικές θέσεις στην βεβαίωση και στην είσπραξη εσόδων καθώς και μεγάλα Ελεγκτικά Κέντρα. Επίσης, το ειδικό μισθολόγιο συνδέει ανεπίτρεπτα τον μισθό με την αξιολόγηση καθώς η αξιολόγηση θα πρέπει να γίνεται μόνο για τη λήψη bonus και όχι για την αυξομείωση του μισθού.